Som ett slag :( (långt)
Sitter här och har precis pratat med Huddinges fertilitetsklinik. Vi har en donator, men tyvärr fick hon inte informationen från början att BMI'n fick ligga högre än 30, och hennes är på 35.
Jag blir så (ursäkta språket) jävla ledsen, jag har varit bästa vän med denna kvinna i 15 år, jag känner hennes två barn som mina egna. Och nu får hon inte vara vår donator. Hon har aldrig tvekat att ställa upp och jag har aldrig tvekat att vilja ha henne.
Detta är som att hugga av benen på mig, jag är snart 36 och man får helst inte vara över 38 när man gör första försöket. Och nu måste då Huddinge hitta en donator. Jag menar hur lång tid tar inte det, kommer jag att hinna.
Jag har stått i kön i tre år i oktober, men då har jag ju haft en egen donator, nur har jag inte det.
Allt var så bra vi skulle bli kallade alla tre, jag, sambon och donatorn efter sommaren. Jag kände ett lugn att jag kunde slappna av i sommar för nu var vi på rätt väg. Men nu rasar ju ALLT...
Vi skulle söka fonder så hon kunde resa dom långa resorna, vad händer nu? Om jag får en okänd donator som har ställt upp frivilligt, vad kostar det ?
Usch jag bara gråter och gråter, kommer jag orka gå igenom detta.
Ber om ursäkt för upprepningar och detta röriga inlägg, men just nu mår jag riktigt SKIT...
ALLA GODA RÅD e VÄLKOMNA... Hoppas ni har det bra alla...