Kör Hemglassbilen och säljer glass hos er?
På vår gata kör den varannan fredag!
Perfekt i denna värmen!
Skriv gärna och berätta var ni bor i landet ..
På vår gata kör den varannan fredag!
Perfekt i denna värmen!
ja det gör den och den tutar utanför kl 21:30 på kvällen.. hopplösa bilajäkel...
Varannan måndag på vintern och varje måndag på sommaren.
Nope, bor mitt i centrum. Antar att dom tror att vi inte behöver nån glass då
Japp sist fick Wiktor en glass, tyckte jag var snällt
Japp! Men de va lääänge sen vi köpte nåt!
Ja, men jag vill inte ha deras sunkiga B-glass. Jag köper bara Ben&Jerrys eller HaägenDasz (eller möjligen SIAs kvalitetsglass, eller Müntsings restaurangglass)
den kommer varannan torsdag eller fredag (minns ej) och stannar på inte mindre än 3 ställen i närheten, fast inte efter varann som man kan tycka är logiskt, utan på ett ställe kommer den flera timmar senare...
Glassbilen kör väl överallt eller? Härutanför brukar jag då höra den (Ö-malm, Sthlm) och även när jag är hos släkten i Dalarna, mitt ute i mörkaste skogen
Japp Å vi är riktigt bortskämda för vi bor på landet! Vi är tre (fyra på sommaren) hus på vägen men han har kört här i säkert 10 år. Barnfamiljer hela högen så vi är väl bra kunder
det enda som är lite dumt är att det är svårt att låta bli att handla när han kör vår lilla väg, liksom bara för oss.....
näää tyvär inte...en gång lyckades vi dock jaga ifatt den när vi såg den svänga in i ett annt kvarter...vet inte varför den inte kommer hit! frustrerande när man hör den men inte vet vart den är och inte vart den ska heller!