• AnnaGBG

Någon som har tips på trosor som INTE vandrar in i arslet!?

Jag hittar ingen modell som INTE sitter halvvägs in i ändtarmen på mig efter 10 minuter....
    String kan jag inte ha längre, annars hade det ju varit en bra lösning för de är ju redan på plats, liksom

Har ni någon idé om ett märke? Eller en modell? ( som inte är i mammeluckmodell - de måste ju vara fina )

• Svar på tråden Någon som har tips på trosor som INTE vandrar in i arslet!?
  • Pokergirl

New body säljs ofta via klubbar, typ som jultidningar fast för idrottsklubbar. Verkligen att rekommendera, superkvalitet på både strumpor och underkläder till bra pris.

• Belana

Jag har jobbat som produktchef för Sloggi och säger precis som de gör ovan: Hipster är din modell. Om det glider trots att de är raka i benen, så ska du kanske fundera över om du använder rätt storlek. Svenska kvinnor köper en storlek större trosor än de köper byxor - i genomsnitt!
    Du borde också prova mikofiber, det sitter 100 gånger bättre än bomull (det sista var lite subjektivt av mig ).

Eller så får du göra tvärtom, träna upp rumpan lite så att det finns mer att fästa på.
    (obs, detta var ett skämt)

• Pokergirl

Sloggis nya serie är superfin! Tunna trosor där kanterna inte syns, finns i massa färger, med och utan spetskant...

• AnnaGBG

Belana--Skämt, eller inte, lite träning hade rumpskrället då inte dött av

Jag ska testa Sloggis hipster! Sloggi har jag undvikit i alla år för det har bara varit farmor-trosor, men jag tror inte jag har tittat på ett enda par på flera år, så jag har säkert fel!

• Belana

Kanske ska förtydliga mig lite: för stora trosor glider omkring mer på huden, rätt storlek sitter mer still.

• Pokergirl

Nya sloggi är superfina, det är en tunn modell i små rosa kartonger. Jag var också skeptiskt men är helimponerad!

• Aurum

Belana:

Fast jag har alltid upplevt det tvärtom; små trosor har en förmåga att glida in i rumpan medan stora inte rör sig för att de inte spänner. Men kanske har jag bara haft fel modell för min rumpa

• sweetpea

Jag köper alla mina trosor på KappAhl, alla i samma modell - en hipstervariant som i de flesta fall har lite spets i överkant och kring benen. Annars 100% bomull, jättebekväma och i många fina färger och mönster - och så får man 3 par för 2. De syns aldrig under några kläder heller, vilket är toppen!

• sabina82

Lindex low cut i typ microfiber eller lycra eller vad det är. 3 för 119. De är super!

Svar på tråden Någon som har tips på trosor som INTE vandrar in i arslet!?