Snygga gummistövlar till vuxna?
Jag vill ha ett par gummistövlar!
Gärna ett par fina, i fina färger eller mönster.
Inga gröna Tretorn eller så.
Nån som kan tipsa mig om vart jag ska leta?
Jag vill ha ett par gummistövlar!
Gärna ett par fina, i fina färger eller mönster.
Inga gröna Tretorn eller så.
Nån som kan tipsa mig om vart jag ska leta?
Jag gillar också Noa Noas snörade.... sen finns det ju Gudrun Sjöden, har inte dom sånt?
Är det lite snyggare allvädersstövlar du vill ha kanske du kan kolla en ridsportsbutik?
Ett par vandrarkängor kanske kan vara ett alternativ? (Men de är ju ganska dyra förstås)
www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,500888,00.html
Där finns det ett bildspel med roliga gummistövlar
Såg en hel drös med färgglada stövlar med mönster på om det var på Glitter kanske...? *osäker*
Jag vill ha ett par ÄKTA gummistövlar, gröna som man viker ner - lite brandmanna stuket på dem.
Det vill jag, vart kan man köpa sånna???
Har inte förstått mig på modet med gummistövlar. De har man väl för att inte bli blöt om fötterna - inte för att de ska se snygga ut? *Lovan som är helt borta vad gäller mode*
Perfekt om du jobbar på dagis, du kommer göra succe! De har nämlligen på Coctail (skånegatan i stockholm) gröna gummistövlar med stora låtsasblommor i blått eller rosa som en krans runt hålet i skaftet. supersöta!
Hej Kajsan!
BikBok har jättesnygga gummistövlar!
Sen om du inte har stora fötter så kan det finnas på barnskoaffären Vincent, brukar ha jättefina skor coh stövlar!
Lycka till i letandet!
Attans, jag vill mig minnas att jag precis sett en annons om att Tretorn har kommit med stövlar i finare färger, gula, röda, blå men jag kan inte hitta den.
Finns säkert ute i handeln nu!