• Kajsan

Snygga gummistövlar till vuxna?

Jag vill ha ett par gummistövlar!
    Gärna ett par fina, i fina färger eller mönster.
    Inga gröna Tretorn eller så.
    Nån som kan tipsa mig om vart jag ska leta?

• Svar på tråden Snygga gummistövlar till vuxna?
  • Pokemon

Jag gillar också Noa Noas snörade.... sen finns det ju Gudrun Sjöden, har inte dom sånt?

• Signatur

Ett par vandrarkängor kanske kan vara ett alternativ? (Men de är ju ganska dyra förstås)

• MyFine

Såg en hel drös med färgglada stövlar med mönster på om det var på Glitter kanske...? *osäker*

• Wirre

Jag vill ha ett par ÄKTA gummistövlar, gröna som man viker ner - lite brandmanna stuket på dem.
    Det vill jag, vart kan man köpa sånna???

• Lovan

Har inte förstått mig på modet med gummistövlar. De har man väl för att inte bli blöt om fötterna - inte för att de ska se snygga ut? *Lovan som är helt borta vad gäller mode*

• asta

Perfekt om du jobbar på dagis, du kommer göra succe! De har nämlligen på Coctail (skånegatan i stockholm) gröna gummistövlar med stora låtsasblommor i blått eller rosa som en krans runt hålet i skaftet. supersöta!

• Crazy Baby

Hej Kajsan!

BikBok har jättesnygga gummistövlar!
    Sen om du inte har stora fötter så kan det finnas på barnskoaffären Vincent, brukar ha jättefina skor coh stövlar!

Lycka till i letandet!

• KorElleBelle

Attans, jag vill mig minnas att jag precis sett en annons om att Tretorn har kommit med stövlar i finare färger, gula, röda, blå men jag kan inte hitta den.
    Finns säkert ute i handeln nu!

Svar på tråden Snygga gummistövlar till vuxna?