• Anonym

Varför inte bara fixa en som har ENDAST hand om Trollen här.....???

Anonym (hurvetmandet) skrev 2024-07-11 13:25:49 följande:

Hur vet man att dom troll bara för dom inte tycker som dig? 

Nej jag anser inte att man ska stänga av folk bara för en del börjar gasta om troll so fort nån vågar säga emot 

Dom gillar att dra upp trådar gamlare än gatan för att påpeka något.
  • Anonym
    Anonym skrev 2024-07-11 13:54:53 följande:
    Dom gillar att dra upp trådar gamlare än gatan för att påpeka något.
    Antingen gamlare eller äldre, har jag märkt.
  • Anonym
    Anonym (hurvetmandet) skrev 2024-07-16 12:49:09 följande:
    Varför får man inte diskutera äldre trådar för dig? Det bryter inte mot några regler 

Sen är det lite roligt att du inte kan hålla dig till ämnet

Så jag frågar igen

Hur ska man avgöra om en person är ett troll eller inte? 
    Det sa jag aldrig. Trådens ämne är att med 2006 års läge bland moderatorer efterfråga en person som tar hand om trollen vilket är vad alla kommer svara på. Vill du ha en sidodiskussion är du fullt välkommen att starta en antitroll-tråd eller trolla. Valfritt.
  • Anonym

Anonym (Anonym) skrev 2024-07-11 21:09:03 följande:
    Vilka yrkeskunskaper?

Arton år senare har nog personen i fråga glömt det.
  • Anonym
    Anonym (Man) skrev 2024-07-16 15:53:08 följande:

Spelar det någon roll om tråden är gammal om det fortfarande är en aktuell fråga? Vi skriver väl inte bara för TS skull, utan frågan berör många fler.

Forumet drivs inte ens på samma sätt som då men vill du argumentera med inlägg från 2006 är du fullt välkommen. Är ämnet aktuellt finns funktionen att skapa nya trådar istället för att skriva i sånt vissa typer drar upp.
  • Anonym

Anonym är flera personer om det inte var uppenbart för newbies ;)

• Anonym
    Anonym (Man) skrev 2024-07-16 16:09:48 följande:
    Det verkar viktigt för dig att det görs på rätt sätt. Var det tom så illa att det blev en symbolisk tummen ner? Haha..Jag har inga problem att diskutera ett gammalt ämne om fler vill diskutera just det.
    Vem säger att det var jag? Kan vara fler som tycker detta envisa försvarande av gamla trådar är överdrivet. Jag diskuterar ofta detta ämne men i en tråd där folk svarar på gamla inlägg är det helt enkelt inte värt det. Vanligt trollbeteende att dra upp gamla trådar, ack vad det roar folk att mata.
  • Anonym
    Anonym (Man) skrev 2024-07-16 16:43:01 följande:

Hur kan du se det som ett envist försvarande av gamla trådar? Det är inte en grupp troll som systematiskt drar fram gamla trådar för att jäklas.

Jag läser, om jag tycker det verkar intressant och om jag har en åsikt så skriver jag. Så enkelt är det.

Pratade jag enbart om dig? Du var en del dock av beteendet där folk direkt försvarar gamla trådar medans folk i själva tråden enbart svarar på gamla inlägg och det hela ger en totalt värdelös diskussion.

Jodå, det finns en hel subkategori för detta trollbeteende på FL. Att det undgått dig är väl skönt ioförsej för resten hade gärna sluppit.

Svar på tråden Varför inte bara fixa en som har ENDAST hand om Trollen här.....???