Anonym
Hej. Hoppas någon läser vad jag har upplevt. Jag vet inte om min pojkvän kommer att slå mig mer i framtiden. Vi har vart tsm i 7 år. När han bli arg kommer han med kränkande ord. 5 år sen hade jag fått influensa eller lungflamation, kommer inte riktig ihåg. Alltså hostade speciel mycket på natten i 1 till 2 månaders tid. Så en ikväll blev min sambo så arg så han rusade in i badrummet och skrek rak i ansiktet på mig sa att jag ska in på akuten han orkade inte med detta längre. Sen tog han mig i halsen och blev arg över nåntkng annat också. Vi blev samt sen under kvällen. Han pratade sen hur dum han har betett sig och var jätteledsen.
För 4 år sen slog han mig lite hårt i magen på nyår framför kompisar men meningen vi skulle övade på boxning på skoj. Så tänkte inte mer på det men blev inte så skraj.
Det finns nån gång i förhållande också när han plötslig skriker utan nån anlednin eller bli arg eller irriterad på nånting som man borde pratas vid istället.
Som sakt detta händer inte ofta enstake gånger annars älskar vi varandra så mycket. Annars skulle jag inte haft tålamod.
Nu kommer detta till övningkörning. Min sambo är handledare för att han haft körtkort i 14 år. Jag har kört nu i ett år med honom. Många gånger har det gått hur bra som helst då skriker han inte så mycket ilsket.
Från början grät jag väldig mycket i bilen sen när bilkörningen har bllivit bättre så blev han lite bättre. Jag blev absolut skrämd varje gång han skrek. Det är klart han ville undviba fara och jag vet jag är en dålig bilförare.
Det jag vill komma fram till idag är att jag backade på en bil bakom mig. (Inget skada) Klart han ville att jag ska göra självständig nu. Vet inte varför jag gjorde som jag gjorde sen han bara datt där och skrek hela vägen om just detta , varför jag gjorde som jag gjorde. Och jag blev ju jätteledsen. Så jag körde nästan mottrafik så blev han ännu argare och slog mig i huvudet. Han sa han inte orkar mer med mig låg iq värde dum i huvud och nästa fel jag gör ska han slå mig med det han har i handen. Vågade inte titta vad det var trodde det var nåt med metall. Vi blev gladare sen då gick vi och simmade och han tyckte fortfarande jag var dum.
Men jag känner mig skakig och sorgsen när jag är på jobbet.
Ni får gärna skriva om er själva som varit med liknande eller vad ni tycker! Hoppas nån orkar läsa mitt inlägg.
Kramar.
Ny medlem
|