Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Mina föräldrar vill att jag ska betala hyra av Anony­m (:() Inaktiva­: Gästexpe­rter 6,3k 0 Hej Jag tog studenten i juni och nu bor jag hos mina föräldrar. men de vill inte betala f... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
6,3k
Öroninflammation av Lilly­7­10 Öron-näs­a-hals- läkaren Lilly710
Äldre 15 Sep 06:57
3,3k 1 Hej jag är en tjej på 14 år. Jag har haft lite hosta och en förkylning. Nu har jag öroni... Öron-näs­a-hals- läkaren Lilly­7­10 Äldre 15 Sep 06:57
1
3,3k
Hormonelle i Stockholm av Anony­m (Fund­e­rande­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 5,1k 0 Hej! Har en liten fråga. 2015 så var jag hos Sverker Hubbinette på Hormonelle i Stockholm... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
5,1k
Son med lkg av Anony­m (Aman­d­a) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,7k 0 Hej! Har en som som är född med läpp-käk och gomspalt. Han föddes i decmber 2016 och det v... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,7k
Varför har jag ont? av Anony­m (Hjäl­p­!!) Inaktiva­: Gästexpe­rter 4,5k 0 Hej! Jag är en rätt ung tjej som har ett problem. I en längre tid har jag haft ont i börj... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
4,5k
Gravid? Eller inte? av Anony­m (Hell­o­) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,0k 0 Hej! Är jag gravid eller inte? ???? Symptom jag har: - UVI - oftare huvudvärk - trötth... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,0k
Sjukskriven av Anony­m (53ns­m­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 3,6k 0 jag beviljades sjukpenning tom sista datum på läkarintyg som ersättar ett annat beslut som... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
3,6k