Fråga experten: Inaktiva: Allergiexperten forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Allergi till astma ... av Oland­a Inaktiva­: Allergie­xperten Allergiexperten EvaMaria
Äldre 6 Apr 16:07
979 1 Kan djurallergi lättare utvecklas till astma om man utsätts för det man är allergisk mot.... Inaktiva­: Allergie­xperten Aller­g­iexpe­r­ten EvaMa­r­ia Äldre 6 Apr 16:07
1
979
Allergisk 6 veckors? av jagve­t­intev­a­djagh­e­ter Inaktiva­: Allergie­xperten Allergiexperten EvaMaria
Äldre 6 Apr 15:24
967 1 Jag har en 6 veckors kille som är snorig och tätt i näsan när han sover i vårt sovrum. Ha... Inaktiva­: Allergie­xperten Aller­g­iexpe­r­ten EvaMa­r­ia Äldre 6 Apr 15:24
1
967
kvalsterallergi? av stjer­n­an Inaktiva­: Allergie­xperten Allergiexperten EvaMaria
Äldre 6 Apr 15:14
701 3 Jag undrar hur kvalsterallergi yttrar sig hos barn? Min son kliar sig ofta på nätterna,... Inaktiva­: Allergie­xperten Aller­g­iexpe­r­ten EvaMa­r­ia Äldre 6 Apr 15:14
3
701
laktosfri välling av MrsGu­s­tafss­o­n Inaktiva­: Allergie­xperten Allergiexperten Carina
Äldre 1 Apr 09:43
1,5k 1 HEj! Kan man laga laktosfri välling? Hur gör man det? Tycker att den laktosfria väll... Inaktiva­: Allergie­xperten Aller­g­iexpe­r­ten Carin­a Äldre 1 Apr 09:43
1
1,5k
Vuxen av Anony­m (Päls­?­) Inaktiva­: Allergie­xperten Allergiexperten EvaMaria
Äldre 1 Apr 09:26
2,0k 1 Hej! Nu är det så att vi har en lånehund sedan 2 månader, en mkt långhårig Colli. Maken... Inaktiva­: Allergie­xperten Aller­g­iexpe­r­ten EvaMa­r­ia Äldre 1 Apr 09:26
1
2,0k
allergi? av Anony­m (lite oroli­g mams) Inaktiva­: Allergie­xperten Allergiexperten EvaMaria
Äldre 1 Apr 09:17
903 1 Röda prickar runt munnen! Min lilla dotter, 20 månader har fått röda prickar runt munne... Inaktiva­: Allergie­xperten Aller­g­iexpe­r­ten EvaMa­r­ia Äldre 1 Apr 09:17
1
903
När upptäcka allergi? av Anony­m (pric­k­en) Inaktiva­: Allergie­xperten Allergiexperten EvaMaria
Äldre 31 Mar 09:56
1,2k 1 Hur tidigt kan man upptäcka allergi hos barn? Min son är fem år och blir snorig och röd i... Inaktiva­: Allergie­xperten Aller­g­iexpe­r­ten EvaMa­r­ia Äldre 31 Mar 09:56
1
1,2k