• Dinesha

Är du adopterad från Sri Lanka el Indien????

Hej!!!

Jag är adopterad från Sri Lanka och kom hit till Sverige när jag var 3 mån.
    Har en liten dotter på snart 1 år.

Jag skulle vilja lära känna fler adopterade..kanske ta en fika o prata om vårt ursprung?

Hör av er därute!

• Svar på tråden Är du adopterad från Sri Lanka el Indien????
  • Tjohalia

Jag är inte adopterad, men har varit i sri lanka en gång Tänkte bara hjälpa dej att puffa upp tråden lite...

~*Det enda sättet att övervinna en frestelse, är att ge efter för den*~
  • Zaria

Jag är adopterad från Indien,kom när jag var 4 månader,har en son på snart ett år...

• Dinesha

Tjohalia

Va kul att du har varit där! Vad gjorde du? Semester? Kände du nån som kommer därifrån?

• glasbubblan

Puffar tråd jag med. Jag är inte adopterad, men min man är adopterad från Indien och vi har varit där två gånger (en respektive tre månader). Och så har vi en bebis på fem månader.

Rekommenderar f ö denna tråd, som visserligen har varit vilande ett tag: www.familjeliv.se/Forum-3-152/m8148113.html

• glasbubblan

Äsch. Som vanligt fastnade blicken mest på "Indien". Sorry.

• Tjohalia

Jo vi var där på semester, fast det är 11 år sen (var bara 12 år när jag var dit) men jag har många minnen därifrån, är ju lite annorlunda än en vanlig charter.... Sri Lanka valdes som resemål av 2 anledningar, dels skulle vi först fara till Gambia men pga oroligheter i landet så blev det inställt, andra anledningen var att 2 av mina kompisar (dom är syskon) är adotperade därifrån och hade varit ner ganska nyligt, deras föräldrar rekomenderade det som resemål då vi ville se något annat. Vi var där i 2 veckor.

~*Det enda sättet att övervinna en frestelse, är att ge efter för den*~
  • Pyret82

adopterad fr. indien! kom när jag var 8månader och har varit tillbaka 2ggr!

Shoppa, KÄRLEK och latte = Meningen med livet!
  • 83an

Adopterad från Indien och kom hit när jag var 6 månader.

• Williamsmamma

nämen hejsan! kikade på dina bilder och tyckte väl att jag kände igen dig!! :)

• cissi24

Är adopterad från Sri lanka. Kom hit när jag var 1 1/2 år.
    Har en dotter som är 15 månader.

• Honey1982

jag är också adopterad från sri lanka. kom hit när jag var 3 månader, har dock aldrig varit tillbaka där.

har en son på 5½ månader.

• lillvicky

Jag är från Sri Lanka, kom hit nät jag var tre månader och har varit tillbaka tilll Sri Lanka en gång, -01.

Har en dotter på snart två år

• sara76

Jag är adopterad från Indien och kom hit när jag var 1,5 år. Har inte heller varit tillbaka,än.

Har två barn, en son på snart två år och en dotter på 1,5 vecka.

• Destined star

tjo ho.. hoppar in här jag med.... adopterad från indien o kom till sverige vid 4 månader... har tre underbara killar , 8, 4år o en på 8 månader

• jennsan

Adopterad från Indien! Kom hit när jag var 6 månader, har varit tillbaka en gång. Har en son som är 1 1/2år och väntar nu 2:a barnet.

Svar på tråden Är du adopterad från Sri Lanka el Indien????