• Mims

Drygt 1 vecka kvar....!

Ja ni.. Nu är det inte alls lång tid kvar tills jag påbörjar mina sprutor.. Känns lite läskigt men samtidigt väldigt roligt! Vet ju att det är en baggis!

När jag får min nästa mens vilket borde vara i början av nästa vecka så ska jag ringa till BM på ferilitetsenheten för vidare "instruktioner".
    Tror jag ska börja med de dag 2 om jag inte minns helt fel.

(Förhoppningsvis ska jag även fråga när jag får donera igen... Hoppas det blir snart så att jag inte behöver ta ytterligare prover och vänta sex månader till, men det tror jag inte ska behövas?)

Har iaf hämtat ut alla sprutor, stoppat några i kylen och en i skafferiet som absolut inte fick förvaras kallt.

Inte långt kvar...

Kommer att skriva lite i min dagbok under tiden för behandlingen för er som är nyfikna på hur allt går.. Start för den blir den 13/5 då jag tar mitt sista p-piller. Givetvis kommer jag att skriva lite under tiden efteråt, tankar, funderingar, hur många ägg det blev, om det blev nån eller några graviditeter som man numera får reda på vid återbesöket!!

Ni får hålla tummarna för att jag får många bra ägg och för mottagarna att allt går vägen!

Kraaaamizar
  • Svar på tråden Drygt 1 vecka kvar....!
  • bebis på gång

Håller tummarna stenhårt för din skull!! Lycka till

• bebis på gång

Håller tummarna stenhårt för din skull!! Lycka till

Svar på tråden Drygt 1 vecka kvar....!