• Beckah82

Jag vill donera...

Jag skulle kunna tänka mig att donera ägg. jag har fler än jag behöver och jag tycker att det skulle vara fantastiskt att få hjälpa ett par på ett hörn att få sitt efterlängtade barn.

Men hur gör man? vem kontaktar man och ja...jag vill veta mer och så

Har även hört att man kan vara donator åt ett speciellt par, alltså om ett par skaffar "en egen" donator så får de snabbare hjälp? är det så?

• Svar på tråden Jag vill donera...
  • Venus

Gå in i min blogg Du hör väl oxå till SU om du inte flyttat
    Du kan få nummer och info av mig

• minnna

Hej 1000 kramar fån mig du e en ängel vet du det från en ledsen behövandes ägg....Tyvärr vet jag inte själv var du ska höra av dig men vänd dig till universitetssjukhusen o fråga det är enbart där detta utförs....Fler som du borde finnas kramar från mig

• Lina1979

Var också inne på ett donera förut då jag lätt blir gravid men aldrig fått behålla... Tyckte det var slöseri.

Vet nu att jag haft svårt att behålla pga tunns slemhinnor.
    Men skulle ändå kunna tänka mej att donera ägg, har ju gott om dom! Har bara ägglossning var 4:e månad, så det finns nog fler än jag behöver.

Just nu är jag äntligen gravid med mitt första barn! Men funderar på att donera lite efter. Hade själv gärna velat att någon gjort det för mej om jag inte hade själv.

• CORPSBRIDE

Jag skulle gärna donera ägg...man har ju så många ändå=)

Svar på tråden Jag vill donera...