• Anonym (C)

Misslyckade ivf och missfall

Här är en som behöver lite solskenshistorier..

jag och min man har gjort ett ET och tre FET, den sista insättningen lyckades men slutade i missfall i vecka 5.. vi har manlig faktor och därför gjort ICSI, läkaren hittar inget fel på mig så det är så frustrerande att det inte tar sig..
    vi är riktigt på botten just nu och vet inte hur vi ska orka ta oss vidare, hur har det varit för er andra? har ni gjort flera insättningar men tillslut lyckats få barn?

• Svar på tråden Misslyckade ivf och missfall
  • Macbookpro

De flesta behöver ett gäng försök. det kan behövas flera uttag och insättningar men det är som Oftast ett numbers game! Tillslut blir de allra flesta gravida! 

• Anonym (Gl)

Förstår att det är sjukt frustrerand, hoppas ni snart kan få lyckas. 

Det är ändå positivt att de inte hittat något på dig, utan att det förmodligen kan vara otur som gör att det inte tar sig. Det är ju det värsta att man aldrig kan veta hur många insättningar som krävs. Om det är 40% chans så är det ju 40 % chans varje gång oavsett hur många gonger man gjort innan. 

Har ingen solskenshistoria att dela med mig av, hoppas någon annan kan ge dig en. Men har läst om de som lyckas efter många insättningar ❤️

Håller tummarna att er tur kommer snart 🍀❤️

• Anonym (C)

Tack för peppen, har ni själva gjort ivf? GladHjärta

Svar på tråden Misslyckade ivf och missfall