Aniiee skrev 2025-04-16 17:20:29 följande:
Kommer ju en ny säsong av Last of us. Har kommit? Har inte hunnit kolla om den kommit.
Jag känner att jag inte passar in ibland. Eller alltid för den delen. Jag är autistisk, men bra på och van vid att maska IRL. Jag trivs väl i eget sällskap och sämre i andras.
Grejen med coronapandemin är ju dock att samhället inte gick under. Vi fick inte ens brist på toapapper. Med tanke på att de flesta inte ens har sommarställe med torrdass nuförtiden så var det verkligen en dans på rosor i jämförelse med en apokalyps.
Säsong 2 hade premiär i måndag och har givetvis kollat första avsnittet. Jag kunde knappt hålla mig 24h men tänk alla som väntat två år på nya säsongen.
Samma här! Har alltid känt mig utanför även om jag varit med i en grupp. Känns som jag aldrig är någon förstahandsval. Jag har ADD men misstänker att jag även är autistisk. Tex har jag en känsla av att alla andra är så omtyckta av alla. På mitt jobb tex så känns det som alla andra förutom jag går ihop med varandra medans jag bara är omtyckt av några få, om en det.
Nä, det gick väl inte under som en apokalyps men många företag drabbades ju så man märkte ju att det hade hänt något, iaf för min del. Toapapper tog slut där jag bor. Vart helt rent på hyllorna för att folk hamstrade.
Men som sagt, tror inte jag hade haft lika stora krav på mig själv om världen typ gick under i en apokalyps.