• Akcinna

Tidiga symptom

Har försökt att bli gravid i några månader nu och denna gången är något annorlunda? min menscykel är i princip alltid 28 dagar. Mensen kommer alltid som appen säger. Hade ägglossning den 27/3 och BIM var 9/4. Dagen innan BIM kom det en liten droppe blod så tänkte att mensen är nog på väg. Den 9:e kom det lite blod men sen inget mer. Bara lite bruna flytningar. Haft molande värk nedre delen av magen, känns inte riktigt som mensvärk men lite. Lite illamående och huvudvärk 12:e och 13:e. Tyckte även min parfym luktade helt annorlunda haha 😅 
    tog graviditetstest den 12:e och tycker mig ana ett streck? men är lite orolig då det kom blod på BIM? 
  • Svar på tråden Tidiga symptom
  • Fjellmyran

Vid två av mina graviditeter som slutat med bebis så har jag haft yttepytteblödning och lite bruna flytningar vid BIM. Som att kroppen inte riktigt hunnit stänga av mensen 😆 Jag har dock haft starka positiva test, ditt test ser så svagt ut? kanske att ÄL skedde senare?

• Akcinna

Åh inte bara jag då 😅🙈 ja det kan ju va att ägglossningen skedde senare? jag får ta ett test till i veckan för ännu har inte mensen dykt upp som den brukar så jag får hålla tummarna 🤞🏼 

• Vallmo93
    Akcinna skrev 2025-04-13 17:07:07 följande:

Åh inte bara jag då 😅🙈 ja det kan ju va att ägglossningen skedde senare? jag får ta ett test till i veckan för ännu har inte mensen dykt upp som den brukar så jag får hålla tummarna 🤞🏼 

Hur har det gått för dig, har du tagit nytt test? ☺️❤️

Svar på tråden Tidiga symptom