• Pepsimannen

Hur upplevde ni det?

Min fru är 25 och jag 32. 

för några år sedan testade vi trekant för första gången. eftersom jag går igång av fantasin att hon är med andra killar 

helt magisk upplevelse Men efter att vi fått barn så har det inte skett igen men eventuellt nu i veckan. 

år det fler unga här i familjeliv som har samma erfarenhet? Gammal som ung? 

när i förhållandet började ni krydda till sexlivet? skriv gärna era tankar eller berättelser :) 

• Svar på tråden Hur upplevde ni det?
  • Anonym (H)

Min fru älskar att se på när jag raggat upp någon kille och vi har hett sex.  Hon bara tittar.  En gång var vi till och med tre killar. 

• Anonym (Förlorade fästman)

Jag förlorade min fästman på det sättet. Jag är bi. Hade både fästman och flickvän....lång historia kort: Jag ville prova trekant mes dem, och de är gifta och har barn idag. De är ett monogamt par. Jag är inte inbjuden ens som vän:(

• Anonym (Myntets baksida)

Det har gått bra dom fåtal gånger jag deltagit . Sexet har varit fint men det kommer alltid finnas konsekvenser...

1. Ena paret började bråka efteråt och svartsjuka uppstod då han och jag hade sån kemi och gnista . Jag deltog bara en gång men fick ofrivilligt delta i bråket flera veckor efteråt då det ringdes och skickades mess osv . Han blev anklagad för otrohet istället för att varit en ömsesidig trekant . 

2. Jag fick en stalker efter mig som höll på att kosta mig livet . 

3. Kvinnan har ny relation med en man jag inte finner attraktiv överhuvudtaget och hon har berättat att vi deltagit i samma trekant för typ 25 år sedan. Hon skickar subtila hintar om att hon vill ha med mig igen. Min väninna är vacker och ur det perspektivet absolut.  Men jag klarar inte av hennes man som då och då själv hintar om trekant och gärna i lite flåsande ordalag.. själv känner jag bara obehag... Jag vågar knappt umgås med dom som vänner för att det känns olustigt med hans slippriga blickar på mig. 

• Anonym (Myntets baksida)

Det har gått bra dom fåtal gånger jag deltagit . Sexet har varit fint men det kommer alltid finnas konsekvenser...

1. Ena paret började bråka efteråt och svartsjuka uppstod då han och jag hade sån kemi och gnista . Jag deltog bara en gång men fick ofrivilligt delta i bråket flera veckor efteråt då det ringdes och skickades mess osv . Han blev anklagad för otrohet istället för att varit en ömsesidig trekant . 

2. Jag fick en stalker efter mig som höll på att kosta mig livet . 

3. Kvinnan har ny relation med en man jag inte finner attraktiv överhuvudtaget och hon har berättat att vi deltagit i samma trekant för typ 25 år sedan. Hon skickar subtila hintar om att hon vill ha med mig igen. Min väninna är vacker och ur det perspektivet absolut.  Men jag klarar inte av hennes man som då och då själv hintar om trekant och gärna i lite flåsande ordalag.. själv känner jag bara obehag... Jag vågar knappt umgås med dom som vänner för att det känns olustigt med hans slippriga blickar på mig. 

• Anonym (DR-2)

Trekant har vi bara haft en gång (inga konstigheter alls med den) men träffat andra par massor av gånger.

Började när vi var i nedre 20-årsåldern, och aldrig varit med om några komplikationer i efterhand, men kanske är större risk när man träffar singlar.

Är snart 50, och vi håller på än.

Kul del av vårt sexliv.

Svar på tråden Hur upplevde ni det?