• GefleMan44

Nylonstrumpor

Hejsan!
    Någon mer än jag som gillar att se på kvinnor i nylonstrumpor. Har letat efter forum eller andra plattformar men hittar inga. Tips mottages tacksamt.

• Svar på tråden Nylonstrumpor
  • Anonym (Man)

Jag tittar mest i verkligheten, både hemma och ute :) Inte så mycket plattformar och forum

• GefleMan44
    Anonym (Man) skrev 2025-04-11 11:04:46 följande:

Jag tittar mest i verkligheten, både hemma och ute :) Inte så mycket plattformar och forum

Samma här frun och svärmor. Själv då?
  • Anonym (Man)
    GefleMan44 skrev 2025-04-11 11:58:27 följande:
    Samma här frun och svärmor. Själv då?
    Frun, kollegor...
  • GefleMan44
    Anonym (Man) skrev 2025-04-11 12:10:22 följande:
    Frun, kollegor...
    Har du telegram kik eller något annat?
  • Lazzi

Och finns ingen att se på då får man använda själv 

• Anonym (A)

Inte så vanligt nuförtiden. 

• Omegaman

Jag har alltid, sedan jag var liten i förskoleålder har jag gått i gång på kvinnor med nylonstrumpor. Som liten så fick jag en pirr som jag senare kunde koppla i hop med det som känns strax innan utlösning. I dag så blir jag hård när jag ser, är i samma rumm som en kvinna nylon och pinnkjol.  

• guscla

Jag har oxå haft en fascination av just nylonstrumpor sedan jag var ung. Den har följt mig genom hela livet och gör mig så upphetsad. För mig är det nästan omöjligt att inte titta på en kvinna som bär nylonstrumpor. Även att känna på ett par nylonstrumpor som man vet en kvinna haft är enorm känsla, det har man gjort sedan tidig tonår

• GefleMan44
    guscla skrev 2025-04-12 10:35:08 följande:

Jag har oxå haft en fascination av just nylonstrumpor sedan jag var ung. Den har följt mig genom hela livet och gör mig så upphetsad. För mig är det nästan omöjligt att inte titta på en kvinna som bär nylonstrumpor. Även att känna på ett par nylonstrumpor som man vet en kvinna haft är enorm känsla, det har man gjort sedan tidig tonår

Har du telegram?
  • GefleMan44
    Omegaman skrev 2025-04-12 10:08:54 följande:

Jag har alltid, sedan jag var liten i förskoleålder har jag gått i gång på kvinnor med nylonstrumpor. Som liten så fick jag en pirr som jag senare kunde koppla i hop med det som känns strax innan utlösning. I dag så blir jag hård när jag ser, är i samma rumm som en kvinna nylon och pinnkjol.  

Har du telegram?
  • guscla
    GefleMan44 skrev 2025-04-12 13:11:45 följande:
    Har du telegram?
    Nej men skickat meddelande till dig
  • GefleMan44
    Omegaman skrev 2025-04-12 10:08:54 följande:

Har du telegram?
  • Lazzi
    guscla skrev 2025-04-12 10:35:08 följande:

Ja de är härligt med nylon 
Svar på tråden Nylonstrumpor