BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Jag tog ett ÄL test i morse och det låg på 0.58 så funderar på om kroppen försöker göra ett nytt försök till ägglossnin. ska testa imorgon igen så får se vad som händer i kroppen.
12-13 dagar efter ÄL men negativt test imorse. Inga direkta graviditetssymtom. Tempen dippade rejält imorse men har fortfarande en bra bit ovanför coverline. Har tagit ÄL-test vid sidan om men det har inte synts något på dess heller (senaste graviditeten sköt ÄL-testen i höjden).
Är på CD30, mina cykler brukar vara 29 dagar men jag antar att det blir en längre cykel nu iom att jag ägglossade CD17-18. Snark! Jag som hade så höga förhoppningar den här gången när tempen sköt i höjden efter ÄL 😢
Jag fick min mens idag. Så jag hoppar över till juni tråden.
Håller tummarna att allt ser fint ut på ditt VUL nästa vecka🍀🥰
Visste inte att man kan se något så tidigt trodde det var runt vecka 6-7 som man börjar se något, man lär sig något nytt varje dag.
Själv har jag BIM idag. Ingen mens i sikte, inga ömma bröst eller mensvärk men den lär väl dyka upp när man minst anar det under dagen eller imorgon
Den 18/5 åkte jag in till gynakuten eftersom jag blödde, hade väldigt ont på vänster sida och graviditetstestet var svagt positivt.
De konstaterade missfall, jag berättade att jag hade ett graviditetstest hemma och de sa åt mig att ta det om 2 veckor.
Vaknade av en jobbig dröm för en stund sedan och tänkte att jag kan lika gärna testa.. Sagt och gjort, jag tog testet och det stod Ej gravid.
Då antar jag att alla hormoner som jag kände av i början är ut kroppen. Frågan är varför jag känner mig lite besviken.... 😔
Den 18/5 åkte jag in till gynakuten eftersom jag blödde, hade väldigt ont på vänster sida och graviditetstestet var svagt positivt.
De konstaterade missfall, jag berättade att jag hade ett graviditetstest hemma och de sa åt mig att ta det om 2 veckor.
Vaknade av en jobbig dröm för en stund sedan och tänkte att jag kan lika gärna testa.. Sagt och gjort, jag tog testet och det stod Ej gravid.
Då antar jag att alla hormoner som jag kände av i början är ut kroppen. Frågan är varför jag känner mig lite besviken.... 😔
Idag plussade jag på cb digitalt!! Så himla spännande. Dock har jag haft lätt blödning idag, mer blodigt slem/flytningar alltså inga klumpar. På mensens första dag får jag alltid jätte rikliga blödningar under hela första dagen och det idag var inte alls som mens utan mer rödbruna flytningar. Någon annan som haft samma någon gång? Är på BIM+2 idag
Idag plussade jag på cb digitalt!! Så himla spännande. Dock har jag haft lätt blödning idag, mer blodigt slem/flytningar alltså inga klumpar. På mensens första dag får jag alltid jätte rikliga blödningar under hela första dagen och det idag var inte alls som mens utan mer rödbruna flytningar. Någon annan som haft samma någon gång? Är på BIM+2 idag
Fick ingen mens i Maj månad. Blev ingen nollställning i min kropp efter provera. Får se om juni bjuder på mens eller något annat spännade. :) Befinner mig på dag 42 :)