• Anonym (Den andra kvinnan)

Otrohet

Jag träffade för ett tag sedan en snygg kille som jag fick attraktion till. Han fick detsamma till mig men han låg i skilsmässa som egentligen varit på gång länge och de hade levt som syskon under längre period. 

Vi hamnade trots allt i säng och tanken var ändå att han höll på att skiljas. Morgonen efter var fantastisk och vi bestämde oss för att ses igen. Så blev det int, men vi hördes och han skickade både romantiska och snuskiga meddelanden med bland annat dickpics. 

Tiden har gått och jag är inte intresserad av honom längre, men undrar egentligen om man borde säga något till hans fru. Skilsmässan var ju en lögn. De lever ihop ännu. Frågan är hur många andra han har sex med när han sover på hotell på annan ort genom jobbet.. 

• Svar på tråden Otrohet
  • Anonym (Jag)

Släpp det och gå vidare. 

• Anonym (A)

Hur vet du att skilsmässan inte är på gång?

• Anonym (J)

Gör det! Om du hade varit frun så hade väl du också velat veta.

• Anonym (J)
    Anonym (Jag) skrev 2025-04-08 16:58:59 följande:

Släpp det och gå vidare. 

Det här nya med att bara bry sig om sig själv ja. 

Släpp det? Hur kan man släppa att en människa (frun) kanske slösar bort sitt liv på en taskig man.

• Anonym (J)
    Anonym (A) skrev 2025-04-08 17:01:50 följande:

Hur vet hon att den är det? Sådana där killar är mästare på att ljuga 
    Anonym (A) skrev 2025-04-08 17:01:50 följande:

Den borde varit genomförd och han stå på annan adress. De låg I separation och hon skulle flytta sa han. ?Allt är lättare bara hon har flyttat?, lät det.
  • Anonym (A)
    Anonym (Den andra kvinnan) skrev 2025-04-08 17:10:00 följande:
    Den borde varit genomförd och han stå på annan adress. De låg I separation och hon skulle flytta sa han. ?Allt är lättare bara hon har flyttat?, lät det.
    Står båda kvar på den gamla adressen?
    Anonym (A) skrev 2025-04-08 17:11:36 följande:
    Står båda kvar på den gamla adressen?
    Det gör dem.
  • Anonym (A)
    Anonym (Den andra kvinnan) skrev 2025-04-08 17:20:50 följande:
    Det gör dem.
    Det gör de. 
  • Anonym (Hmmm...)

Gör frugan och alla andra bedragna kvinnor och män en stor tjänst.... Berätta allt! Nu idag omgående!

Jag hade såååå önskat att något ruttet j*kla våp berättat om otroheten för mig innan vi valde att skaffa barn. Obs - du tillhör inte de "våp" jag pratar om här då du blev lurad och sånt kan hända, tyvärr.  Jag var inte ung men naiv och godtrogen, har själv aldrig varit otrogen och kan faktiskt med all säkerhet säga att jag aldrig någonsin skulle vara det.

Anonym (A) skrev 2025-04-08 17:23:07 följande:
    Det gör de. 
    Tack att du rättar mig <3 Har fortfarande, trots snart sju år i Sverige svårt med de och dem. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Den andra kvinnan) skrev 2025-04-08 18:18:52 följande:
    Tack att du rättar mig <3 Har fortfarande, trots snart sju år i Sverige svårt med de och dem. 
    Visst, vi säger så.
    Anonym (A) skrev 2025-04-09 11:51:45 följande:
    Visst, vi säger så.
    ❤️😘
  • Tremere

Vad skulle du vinna på att berätta för hans fru?
    För det första så är du ju inte intresserad av honom längre.
    För det andra så kanske de visst låg i skilsmässa, men de lyckades rädda äktenskapet och nu lever lyckliga.
    Varför skulle du i så fall vilja förstöra det för dem?

Jag vet att många hävdar att de skulle vilja veta om deras respektive är otrogen.
    Ja, jag kan förstå det om det är en pågående affär och hen lever dubbelliv.

Men, skulle min fru ligga med någon på en konferens så skulle jag ändå må bättre av att inte veta.

Svar på tråden Otrohet