Min kompis gnäller för att hon är snygg
Igår kväll satt jag och min kompis och prata i telefon. Hon har svårt att hitta kärleken, precis som jag. Vi har inte bråttom utan tar livet som det kommer.
Vi började diskutera om varför vi båda har varit singlar i 4 år. Hon ser väldigt bra ut. En solklar 9 minst. Jag är mer en 5 a kanske 6a. Så jag frågaf henne rakt ut varför hon inte träffar någon, varför killarna hon fattar tycke för typ bara försvinner som för oss lite mer normalsnygga.
Hon drar en djup suck och säger ja om jag nu är så jövla snygg så är det ju ännu mer ett slag att bli "ghostad eller att killen bara tappar intresset" är ju ett bevis på att jag inte är nått att ha. Dejta och ligga med mig går bra en stund sedan lär dom könna mig och drar. Självkänslan boostas inte direkt.
Jag blev först arg. Tyckte det lät väldigt drygt. Men kan det ligga nått i detta? Hon får killar väldigt lätt. Snygga killar. Dom verkar bra men dom drar efter några månader. Hon är alltså inget att ha? Vill gärna förstå mig på detta. Jag kanske är lyckligt lottad som är mindre snygg?