• Anonym (Sululu)

Bruna flytningar på testdagen

Hej! Någon snälla lugna ner mig lite
    igår var min testdag, jag fick en väldigt svagt linje på resultatsfönstret och idag ska jag få min mens men så började jag ha bruna flytningar under dagen Glömde skriva det va testdag 15 för mig

jag läste så mycket på nätet att jag blir galen snart någon som har varit med om att ha bruna flytningar? Jag är så rädd att helt plötsligt så kommer jag börja blöda? då jag städade och flyttade på lite tunga saker samt tvättade kläder. Kan dessa saker orsaka missfall? Eller är jag ens gravid längre någon snälla hjälp mig

• Svar på tråden Bruna flytningar på testdagen
  • Anonym (L)

vad menar du med testdag 15?
    Har du redan konstaterat att du är gravid tidigare? 

Jag har fött tre barn, o levt helt som vanligt, motionerat, lyft, promenerat osv osv. Under graviditeterna. Om man inte har komplikationer så behöver man inte ändra sitt liv.

Om detta är ditt första grav test dvs du vill konstatera om du är gravid så skulle inte jag kalla det för missfall?..

Har du konstaterats gravid och nu har flytningar så kan det vara helt normalt. Får du missfall så är jag övertygad om att du kommer att veta om det?.

Bruna flytningar låter som gammalt blod och ev en mindre blödning. Det kan man ha under graviditeten, men det låter som du är en orolig typ så har du varit gravid ett tag ring sjukvården. 

sysselsätt dig och försök oroa dig mindre.
    ❤️

• Anonym (..)
    Anonym (L) skrev 2025-04-06 09:07:59 följande:

vad menar du med testdag 15?
    Har du redan konstaterat att du är gravid tidigare? 

Jag har fött tre barn, o levt helt som vanligt, motionerat, lyft, promenerat osv osv. Under graviditeterna. Om man inte har komplikationer så behöver man inte ändra sitt liv.

Om detta är ditt första grav test dvs du vill konstatera om du är gravid så skulle inte jag kalla det för missfall?..

Har du konstaterats gravid och nu har flytningar så kan det vara helt normalt. Får du missfall så är jag övertygad om att du kommer att veta om det?.

Bruna flytningar låter som gammalt blod och ev en mindre blödning. Det kan man ha under graviditeten, men det låter som du är en orolig typ så har du varit gravid ett tag ring sjukvården. 

sysselsätt dig och försök oroa dig mindre.
    ❤️

Det är en ivf, då har man en testdag från kliniken två-tre veckor efter insättning. 

Ts- Hoppas det är en ofarlig flytning, kansje från när det fäste? Det är bra den är brun, det tyder på att den är gammal. Håller tummarna att allt går bra 🥰

• Anonym (L)

ok, då förstår jag din oro bättre också?.. när det är IVF.

Jag hoppas tiden går snabbt och allt går som planerat så att du kan känna dig tryggare.

Håller tummarna! Försök att håll dig sysselsatt med annat och lev som vanligt 
    ❤️

Svar på tråden Bruna flytningar på testdagen