Dissad av kille, mår som vanligt
Hej. Jag fattar ingenting. Jag är 37 år. Varit singel I 4 år. Blivit kär 3 gånger. Första gången blev jag dissad efter ett par månader. Jag var då helt förstörd. Tog 1 år innan jag va helt över honom. Nästa kille var bara en jag träffade ibland en uttalad kk. Då va jag ledsen men ändå inte. Men nu har jag träffat världens finaste kille i över ett halvår. Jag har varit helt inställd på att det kan sluta i total hjärtesorg. Så plötsligt tar han avstånd, jag tänkte direkt att ja ja han ska få sitt avstånd. Och vad händer ? Jag går med ångest i 3 dagar. Men nu har jag inte känt nått. Jag vill att han ska höra av sig men jag är inte ledsen över att han inte gör det. Jag är så förvånad själv över min reaktion ?? Jag upplevde jag var kär. Eller iaf att jag börja bli. Men jag va helt inställd hela tiden på att detta skulle ske. Vilket är tragiskt men jag har blivit lite traumatiserade av mina barns far som levde dubbelliv liv. Har jag blivit känslokall? Detta är obehagligt. Att jag inte bryr mig mer.
Vad har hänt med mig?