Förvirrad över vem jag är
Ja, det är jag.
Jag var beredd på att ha autism, Asperger, men jag var inte beredd på att det var gravt.
Hur vet man om man är en vanlig aspie, eller en freak-aspie?
Nog för att vi är alla unika.
Ja, det är jag.
Jag var beredd på att ha autism, Asperger, men jag var inte beredd på att det var gravt.
Hur vet man om man är en vanlig aspie, eller en freak-aspie?
Nog för att vi är alla unika.
Är det nu du ska säga att din nivå är 1 men grav för att en läkare sa det en gång och att personen som du kopierar sa detta konstant men på att helt annat sätt?
Är det nu du ska säga att din nivå är 1 men grav för att en läkare sa det en gång och att personen som du kopierar sa detta konstant men på att helt annat sätt?
Tankar?
Har du inga papper från din autismutredning du kan titta i? Vad jag vet finns inget som heter grav autism. Det finns väl nivå 1 till 3.
Du har grav freak aspie.
Spelar det Någon roll? Det viktiga är hur du funkar i vardagen, vilket sorts stöd du behöver och så vidare. Det viktiga är att du får det stöd du behöver så att du kan leva ett bra liv och ha något bra att göra på dagarna.
Du har grav freak aspie.
Har man nivå 1 är det inget att gå till graven med. Det märks kanske inte ens.
Troligtvis en till trolltråd, där man försöker svartmåla en person så mycket som möjligt. låt det gå till graven bara istället.
akta dig för en person med autism är inte dum, och ser verkligheten för vad den är. två starka sidor de har glädje av när det kommer till interaktioner och besvärligheter med andra. Att reta upp denne kan orsaka konsekvenser för en själv.