Borde politiker uppmuntra födandet?
Borde politikerna vidta åtgärder för att uppmuntra att det ska födas fler barn? Inte nu saker som att ta bort möjligheten till abort eller ta bort preventivmedel utan typ göra andra åtgärder som ska göra det mer attraktivt. Typ ett startkapital på 50 tusen för varje barn, utöka föräldrarförsäkringen eller något?
Själv stod jag i dejtingdjungeln för några år sedan. Jag skulle nog vilja påstå att orsaken att jag inte hittade någon man var för att sååå många killar va så sjukt omogna och direkt sexuellt gränslösa.
Män som jag var tydlig med från början om att jag söker något seriöst, men helt plötsligt från ingenstans kunde en chatt på tinder resultera i att jag fick en lång erotisk novell, män jag träffat fysiskt har gått på mig på första dejten och vill ha fysisk kontakt, tagit fram snoppen ur gylfen eller på andra sätt vara direkt vidriga?.
Det är fan inte lätt att hitta en vettig man att ha barn med. Kanske det politikerna ska ägna sig åt. Skicka männen på charmskola så det blir vettiga personer som förstår något så enkelt som samtycke.