Underlivssmärta och trängningar utan klar orsak?
I något år nu har jag haft problem med smärtor i underlivet och nervsmärtor som strålar ner i benen, även sveda ibland i urinröret efter att jag kissat men inte under tiden. Det började med en urinvägsinfektion som jag fick behandling för (två olika kurer) och symtom som att det svider när man kissar och att vara konstant kissnödig försvann men smärtorna stannade kvar. Samt att det går från 0-100 när jag blir kissnödig, det blir akut direkt.. jag undviker kaffe för att jag måste kissa en gång i kvarten efter det.
Har tagit prov för alla olika könssjukdomar inklusive mycoplasma och ureaplasma flera gånger och allt är negativt. Har även blivit undersökt gynekologiskt totalt 5 gånger med ultraljud och ?allt ser bra ut?. Urologen tycker inte att det är ett ärende för dem av nån anledning trots remiss från läkare.
Någon som känner igen sig eller har något slags tips på vad jag ska göra? Det känns jättejobbigt eftersom att det sätter hinder för mig och påverkar mitt liv otroligt mycket, jag vill till exempel springa maraton och jag funderar på hur fan jag ska göra det om jag måste kissa hela tiden. Springer jag en mil får jag liksom skynda mig hem sista biten för att det börjar bli akut..
Jag är för övrigt frisk, har inte diabetes eller nåt.