• Anonym (Oälskad)

Känner du dig älskad av din partner?

Det var länge sedan jag kände mig älskad av min sambo. Vi är som 2 vänner bara. För det mesta är jag som en tjejkompis för henne som hon babblar en massa ointressant skvaller till eller så hittar hon nåt att klaga på. På vilket sätt visar en kvinna att hon älskar en man fortfarande trots att de varit tillsammans i flera år?

• Svar på tråden Känner du dig älskad av din partner?
  • felicityporter

Jag vill flera gånger om dagen mysa och kramas med min sambo, det är så jag visar min kärlek till honom. Samt givetvis på nätterna gillar jag att krypa nära honom och vill ligga med huvudet på hans arm och krama honom samtidigt som jag lägger ett ben över honom. ☺️

• Anonym (Det gillar jag med.)
    felicityporter skrev 2025-03-25 18:35:47 följande:

Jag vill flera gånger om dagen mysa och kramas med min sambo, det är så jag visar min kärlek till honom. Samt givetvis på nätterna gillar jag att krypa nära honom och vill ligga med huvudet på hans arm och krama honom samtidigt som jag lägger ett ben över honom. ☺️

Jag gillar att somna på min man. (Nån form av regression?) Men han har börjat lyfta av mig när jag somnat, för jag vaknar inte längre på honom utan bredvid.
Svar på tråden Känner du dig älskad av din partner?