• Anonym (Killen)

Vill att hon sitter på mitt ansikte!

Hej!

Är helt ny här och vill slänga ut en fråga och önskar lite hjälp men era tanka!

Såhär är det, jag är verkligen så oerhört upphetsad av min sambo och vill utforska med henne och testa nya saker, och en grej som jag vill testa är att hon ska sitta över mitt ansikte så jag kan slicka henne.

?problemet? är att jag skulle vilja att hon trimmar ner lite hår innan, inte för att jag har något problem med lite ?buske?. Men det kan bli svårt kanske? Och jag vill ju såklart att hon ska njuta med. 

Hur kan man framföra detta på ett smidigt sätt som inte blir fel?
    Och om det är någon kvinna som läser detta, är detta något som ni känner att ni kan få njutning av?

Tackar på förhand!! 

• Svar på tråden Vill att hon sitter på mitt ansikte!
  • Anonym (Killen)

Kände att texten behövde formuleras om lite!

Jag är ny här och har en fundering som jag gärna skulle vilja få era tankar kring ? både från er killar och tjejer.

Jag är otroligt attraherad av min sambo. Vi har ett väldigt bra sexliv, men jag känner mer och mer att jag vill utforska lite mer tillsammans med henne. En av mina största fantasier just nu är att få ha henne sittandes över mitt ansikte, så att jag kan ge henne njutning på det mest intensiva sättet ? jag tänder verkligen på tanken av att ha henne så nära och få henne att slappna av och bara njuta fullt ut.

Det enda jag funderar lite på är hur jag ska ta upp att jag gärna skulle vilja att hon trimmar lite innan. Det handlar inte om att jag har något emot hår ? jag tycker det kan vara sexigt också ? men just i den här situationen känns det som att det hade varit lite lättare för mig att ge henne den njutningen jag vill.

Så jag undrar:

1.Hur kan man uttrycka ett sådant önskemål på ett sensuellt men ändå respektfullt sätt, utan att det känns som press eller kritik?

2.Till er kvinnor ? är det här en grej som ni själva kan njuta av? Känslan av att bli totalt omhändertagen på det sättet?

• Anonym (Sidenmjuk)

1. Du behöver veta om hon är bekväm med oralsex på riktigt. Alla är inte det, antingen eftersom de upplevt dåligt oralt, har hang-ups på sitt köns hygien, eller inte känner sig tillräckligt snygga typ.

2. Om hon gillar oralsex annars: Erbjud dig att själv klippa henne nertill som en förberedelse, med kyssar och retning.

3. Ta upp det när ni är nära och rör vid varandra sensuellt men inte har börjat ha sex. -Du, det är en sak jag drömmer om, om du skulle vilja, någon gång...vill du höra?

4. Uppskatta ihjäl din kvinna när hon uppfyller din dröm. Verbalt och fysiskt. För då kommer hon nog att vilja göra det igen.

• Anonym (Linn)

Jag satt på en mans ansikte i helgen. Han som tog initiativ till det och typ lyfte upp mig från att jag red honom till facesitting-position. Otroligt upphetsande, och då vad det ändå ett one night stand. 

Gör inte så stor grej av det och testa ta iniativet. 

• Anonym (Kviballe getost)

Har du inte råd med vanliga stolar så går du nog fort bort i de flesta kvinnors ögon.

• Anonym (428)

Har fått min kvinna att sitta på mitt ansikte ett par gånger och det verkar vara mer upphetsande för henne än mig. När jag slutade att efterfråga det så föreslog hon det dock inte igen.. När hon särar ordentligt på benen så brukar väl inte håret vara så stort problem, det växer ju inte något hår inne i fittan!

Men jag skulle också önska att min fru kunde raka sig lite där nere, men föreslår jag det slutar det oftast med att det inte blir något sex på flera veckor - antingen blir hon bara sur och säger att jag inte ska lägga mig i hur hon har sitt könshår eller så går hon och rakar sig - skär sig, får sår som inte vill läka eller bölder från inväxta hårstrå. Men härligt att det finns kvinnor som klarar av att hålla fittan slät och fin som i porr. När jag träffade henne fick jag raka henne och då blev det inte heller några större problem men det är många år sedan nu :/

• Anonym (Ronnyman)

Jag ansar min fru, blygdläpparna. Jag lägger en handduk under henne i sängen, använder en Oneblade som man trimmar skägg och kropp med. Rakar försiktigt, och baddar sedan bort lösa hår med en varm, våt handduk. Hon gillar att jag pysslar med henne, själv rakar hon sig aldrig.

Minns inte, men jag tror att jag frågade henne första gången, om jag fick göra det.

• Anonym (Killen)
    Anonym (Linn) skrev 2025-03-25 23:27:49 följande:

Jag satt på en mans ansikte i helgen. Han som tog initiativ till det och typ lyfte upp mig från att jag red honom till facesitting-position. Otroligt upphetsande, och då vad det ändå ett one night stand. 

Gör inte så stor grej av det och testa ta iniativet. 

En annan fråga då, när man som kvinna får oralsex är det skönare för er om ni är rakade/trimmade? Eller gör det ingen skillnad? 
  • Anonym (Killen)
    Anonym (Sidenmjuk) skrev 2025-03-25 07:31:24 följande:

1. Du behöver veta om hon är bekväm med oralsex på riktigt. Alla är inte det, antingen eftersom de upplevt dåligt oralt, har hang-ups på sitt köns hygien, eller inte känner sig tillräckligt snygga typ.

2. Om hon gillar oralsex annars: Erbjud dig att själv klippa henne nertill som en förberedelse, med kyssar och retning.

3. Ta upp det när ni är nära och rör vid varandra sensuellt men inte har börjat ha sex. -Du, det är en sak jag drömmer om, om du skulle vilja, någon gång...vill du höra?

4. Uppskatta ihjäl din kvinna när hon uppfyller din dröm. Verbalt och fysiskt. För då kommer hon nog att vilja göra det igen.

Tack, jag ska testa!
    Nu tycker jag iofs att hon är så jävla sexig oavsett och vill bara att hon ska sitta på mitt ansikte, rakat eller orakat spelar nog ingen större roll egentligen!
  • Anonym (J)
    Anonym (Killen) skrev 2025-03-26 21:20:07 följande:
    Tack, jag ska testa!
    Nu tycker jag iofs att hon är så jävla sexig oavsett och vill bara att hon ska sitta på mitt ansikte, rakat eller orakat spelar nog ingen större roll egentligen!

Alltså ett tips är väl att inte göra en grej av det. Fråga bara rätt ut, om hon vill sätta sig på ditt ansikte och att du hade tyckt det vore sexigt. 

Eller, visa genom att bara dra henne mot dig, så ser du ju om hon gör det själv. 

• Anonym (J)

Det viktigaste är väl att hon känner dig trygg med det för annars är det inte skönt ändå , det mesta är psykiskt 

• Anonym (J)
    Anonym (Killen) skrev 2025-03-26 21:16:14 följande:
    En annan fråga då, när man som kvinna får oralsex är det skönare för er om ni är rakade/trimmade? Eller gör det ingen skillnad? 

Känner mig äcklig om jag är hårig. Så jag skulle aldrig låta någon gå ned på mig då. 

Men man är inte äcklig för det. Det är bara jag som känner så .

• Anonym (UG)

Varför skulle det bli mer intensivt för att hon sitter på dig?

För mig skulle det helt gå bort, då det ger mig vibbar av att mannen vill vara undergiven.

• Lazzi
    Anonym (J) skrev 2025-03-26 21:50:13 följande:

Känner mig äcklig om jag är hårig. Så jag skulle aldrig låta någon gå ned på mig då. 

Men man är inte äcklig för det. Det är bara jag som känner så .

Så sant det är inte äckligt med hår 
Svar på tråden Vill att hon sitter på mitt ansikte!