Dricker ni alkohol varje dag?
Jag är nykterist men känner folk som gör det.
Jag är nykterist men känner folk som gör det.
Ja, det gör jag. Måste för att orka med en kvinna som tjatar på mig. Hon är besatt. Så det blir vodka varje dag. Eller whisky. Dricker en skvätt. Röker några cigg i fönstret. Ändå gnäller hon. Varit tvungen att börja med antidepressiva också. Hon tjatar HELA FUCKING tiden om att flytta utomlands, men det blir inget av. Tyvärr.
Ja, det gör jag. Måste för att orka med en kvinna som tjatar på mig. Hon är besatt. Så det blir vodka varje dag. Eller whisky. Dricker en skvätt. Röker några cigg i fönstret. Ändå gnäller hon. Varit tvungen att börja med antidepressiva också. Hon tjatar HELA FUCKING tiden om att flytta utomlands, men det blir inget av. Tyvärr.
Nej verkligen inte. Alkisvarning på den
Undrar fortfarande var diskussionen är. Är tanken att bara fylla på med inlägg där enskilda personer berättar att de antingen är, eller inte är alkoholister?
Tar några öl när jag vill. Senast är väl för ett par år sedan. Föredrar alkoholfritt när jag är ute.