Sambo vill aldrig träffa släktingar
jag O min sambo har väldigt olika familjesituationer Och jag har alltid undrat om det är någon speciell anledning till att han knappt vill träffa sin familj men jag skulle aldrig kunna fråga det. Jag träffar min mamma, pappa o syster flera gånger i veckan. Tex så kan jag spontant gå förbi o knacka på med vårt barn, de kan komma hem till oss bara för att säga hej. behöver vi hjälp med något kan jag be om hjälp utan problem, de skulle alltid ställa upp i den mån de kan. Tex har min mamma vår son en gång i veckan för att slippa dagis varje dag. Men jag tror också det är lite min sambos fel o jag tror de hade träffats mer än de gör. I vilket fall så finns det inte på kartan att be om något. Jag har sagt flera gånger att jag tror hans pappa hade uppskattat om han frågade om lättare saker så han känner sig behövd men absolut inte! tex så behövde vi en motorsåg en gång för att enbart använda en gång. Jag frågade om han inte kunde låna sin pappas o jo det kunde han. Men sen när vi väl behövde åkte han hellre o köpte en än att fråga om att låna. hans pappa är pensionär o hjälper grannar med massa grejer. Jag har föreslagit om vi inte ska fråga om han vill komma o hjälpa till att måla om huset, tapetsera som är saker han hjälper grannarna att göra men då Verksr jag verkligen dum i huvudet som föreslår en sådan sak. Jag tror ibland att Något måste ha hänt i barndomen. hans farmor o farfar har flertalet gånger bett om Vi inte kan komma o hälsa på o vi får komma när vi vill men vi åker aldrig dit o jag känner jag inte kan tjata heller. Det är synd för de är gamla nu..
sen har han även börjat skippa att träffa min familj med. Tex om vi är bortbjudna till mina föräldrar stannar han hemma. detta har gjort att min systers kille kommer dom så mycket närmare?. Jag tycker öndå man får anstränga sig lite.
Någon som har det liknande?