Vi har sex 1 gång i månaden, par i 20 års åldern!!!
Hej alla där ute, har ett problem sedan ett lång tag tillbaka. Jag och min kille är 28 och 30 år. Vi har sex ungefär 1 gång i månaden. jag vill ha sex väldigt ofta och vi hade ett super bra sexliv tidigare i början av våran relation. Sen fick jag reda på att han hade legat med eskorter och jag blev helt förstört men trots de valde vi ändå att fortsätta våran relation. Senaste 1.5 åren så tar han aldrig initiativ till sex.. jag tjatar och tjatar flera gånger i veckan men det blir inte bättre. Jag vet att han har väldigt Låga nivåer av testosteron då han tagit prover som visat på detta. Vi har även barn så de gör ju såklart att man har mindre sex än vanligt men ska de verkligen vara såhär? Vad kan den riktiga orsaken vara? Btw när vi väl har sex så kommer han efter 2-3 min och sen har han svårt att få upp den igen.min fråga är väl egentligen vad den egentligen orsaken kan vara? Har ni någon input eller haft samma problem snälla help a girl out. Jag känner mig i dags läget som en gammal kärring Med tanke på hur sällan vi har sex.