• wifey33

Polyförhållande

Hej, par här som båda är introverta och lite blyga av naturen. Hon har tidigare haft parallelförhållande med en mycket äldre man under några år. Boende, känslor, socialt, sex etc. Även dejtat några andra kortsiktigt också. Han har endast haft ett par kortvariga relationer.

Nån annan med liknande erfarenhet eller motsvarande "öppet förhållande"`?

Vore skönt att få bolla känslor och tankar.
  • Svar på tråden Polyförhållande
  • Freddie K

Jag är ganska introvert egentligen och ganska blyg. Har haft några förhållanden, men inte många. Det senaste var för 8 år sen. Det kanske inte var det svar ni sökte, men...

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Mannen)

Hej där! När jag träffade min nuvarande sambo så kom hon från ett polyförhållande där hon behöll en av männen när hon blev tillsammans med mig och de ses fortfarande om än mer och mer sällan. Var mer en parallell relation tidigare och nu mer ett andningshål för henne mentalt och sexuell. Själv har jag en relation med en yngre kvinna som jag bor med under perioder. Där har jag mer en mentor-roll där vi utforskar hennes sexuella värld. Hon har en ung sambo som är ovetande om vår speciella typ av relation men som i mångt och mycket får skörda frukterna av hennes utveckling då han vistas hemma från jobbet som annars tar den mesta utav tiden. 

• Anonym (l)
    Freddie K skrev 2025-03-16 04:09:42 följande:

Jag är ganska introvert egentligen och ganska blyg. Har haft några förhållanden, men inte många. Det senaste var för 8 år sen. Det kanske inte var det svar ni sökte, men...

Antagligen inte när du inte nämnde ett ord om poly, parallell eller öppet förhållande.
  • wifey33
    Anonym (Mannen) skrev 2025-03-16 11:17:45 följande:

Hej där! När jag träffade min nuvarande sambo så kom hon från ett polyförhållande där hon behöll en av männen när hon blev tillsammans med mig och de ses fortfarande om än mer och mer sällan. Var mer en parallell relation tidigare och nu mer ett andningshål för henne mentalt och sexuell. Själv har jag en relation med en yngre kvinna som jag bor med under perioder. Där har jag mer en mentor-roll där vi utforskar hennes sexuella värld. Hon har en ung sambo som är ovetande om vår speciella typ av relation men som i mångt och mycket får skörda frukterna av hennes utveckling då han vistas hemma från jobbet som annars tar den mesta utav tiden. 

Tack för ditt inlägg. Verkligen inspirerande att få ta del av din...er historia och nuvarande status. Hur gör ni med svartsjuk eller ifall din unga partner behöver hantera känslor för dig och sin ovetandes sambo?
  • Anonym (Mannen)
    wifey33 skrev 2025-03-16 18:38:15 följande:
    Tack för ditt inlägg. Verkligen inspirerande att få ta del av din...er historia och nuvarande status. Hur gör ni med svartsjuk eller ifall din unga partner behöver hantera känslor för dig och sin ovetandes sambo?
    Ja då det gäller min egen svartsjuka så presenterades bara faktum för mig direkt då vi började dejta och jag gavs möjlighet att avbryta och hitta någon annan om det kändes fel, och visst rusade tankarna i huvudet på mig just då. En kvinna med flera relationer som dessutom slog fast att hon inte kunde tänka sig att leva på ett annat sätt.

När det gäller min unga adept så är relationen nästan kirurgisk vad gäller förståelsen för vad vi tillför varandra och att hon inte har någon tanke på att lämna sin sambo. De har ett fantastiskt och hett sexliv, intensivt men där hon är den initiativtagande mestadels. Med mig får hon utforska sin undergivna sida och släppa all kontroll.
  • Ztiff2

Vi lever i hotwife / Stag utan förnedring. Tjejen ligger med andra och berättar om det samt skickar bilder och filmer till killen, underbart! 

• wifey33

Tack för ditt inlägg. Förstår inte varför förnedring uppfattas som normalt i polyförhållande? En del ägandeskap och underkastelse med känslor och kärlek och sex JA men förnedring....förstår inte

• Anonym (Hubby)
    wifey33 skrev 2025-03-28 19:48:51 följande:

Tack för ditt inlägg. Förstår inte varför förnedring uppfattas som normalt i polyförhållande? En del ägandeskap och underkastelse med känslor och kärlek och sex JA men förnedring....förstår inte

Sant, ska vara kul för alla.
Svar på tråden Polyförhållande