Vem betalar frakten på Vinted?
Köparen eller säljaren?
De verkar ha nåt eget system med qr-kod för frakt men fattar inte vem som får betala ;o
Det står inte ens med när man köper så antar att säljaren fixar?
Köparen eller säljaren?
De verkar ha nåt eget system med qr-kod för frakt men fattar inte vem som får betala ;o
Det står inte ens med när man köper så antar att säljaren fixar?
Köparen
Du betalar ju för frakten när du köper vilket står en tydlig summa på varan sida och när du betalar. Säljaren laddar hem en qrkod som denne kan scanna hos ombud för en fraktettikett att sätta på paketet.
Som säljare kan jag inte se var man lägger in nåt belopp för frakt
Som säljare kan jag inte se var man lägger in nåt belopp för frakt
Men kan inte se det själv på egen annons, ser ju ut som jag ska betala eftersom det står 0
Men kan inte se det själv på egen annons, ser ju ut som jag ska betala eftersom det står 0
Du kan annars gå in på vilken annons som helst och kolla...
Ja på andras annonser kan jag se men inte på mina.
Dessutom står det minst 47 kr i frakt för minsta paketet men på postnords sida står det att minsta beloppet är 22 kr.
Har valt lägsta paketet men blir ändå 47 kr men kan som sagt inte se det i annonsen någonstans och man betalar ju bara beloppet som står i annonsen och betalar väl inte det efteråt antar jag
Ja på andras annonser kan jag se men inte på mina.
Dessutom står det minst 47 kr i frakt för minsta paketet men på postnords sida står det att minsta beloppet är 22 kr.
Har valt lägsta paketet men blir ändå 47 kr men kan som sagt inte se det i annonsen någonstans och man betalar ju bara beloppet som står i annonsen och betalar väl inte det efteråt antar jag
Jag ser på mina utan problem som sagt. Inte exakt summa då köparen kan göra sina egna val.
Bor du inte i Sverige? Det är väldigt olika vad frakten är mellan olika länder men just 47 låter högt för Sverige. Postnords sida?