• Anonym (Förstår ej)

Varför är han så snabb med att titta på hennes stories?

Jag har träffat en kille några gånger och jag funderat på en sak. Det är så att han tidigare hade träffat en tjej två gånger och dom har haft sex en gång och sovit tillsammans och myst. Vi har gemensamma vänner så jag har fått veta om henne. Nu har dom inte setts på ett bra tag på grund av olika omständigheter, och han har träffat mig nu. Men han är väldigt snabb med att titta på hennes händelseuppdateringar, stories, som hon lägger ut. Oftast tittar han på dom efter bara några minuter, han är nästan alltid bland de första eller den första, och nyss hade han tittat på hennes story efter typ 40 sekunder. Varför gör man så? brukar ni göra det? Är detta ett dåligt tecken för min del eller sprollar det?

• Svar på tråden Varför är han så snabb med att titta på hennes stories?
  • Anonym (Eh)

Hur kan du ha sådan stenkoll på sekunden och minuterna ? Obehagligt 

• Anonym (Förstår ej)
    Anonym (Eh) skrev 2025-03-13 21:14:17 följande:

Hur kan du ha sådan stenkoll på sekunden och minuterna ? Obehagligt 

Hon har sagt det till sina vänner och sen har jag luskat och fått fram det, då vi som sagt har gemensamma vänner.
  • Anonym (Förstår ej)

Han hade nyss skrivit till henne att han vill ses igen

• Anonym (Eh)

Ok vad funderar du på ? 

• Anonym (Okej.....)
    Anonym (Förstår ej) skrev 2025-03-14 10:12:22 följande:

Han hade nyss skrivit till henne att han vill ses igen

Vad är det du inte förstår?
  • Anonym (Kim)

Ni har setts några gånger. Ni har inget förhållande. Du är ju lite för besatt av hans göranden. Stalkar du honom? Hur kan du veta exakt hur många sekunder det tar innan han öppnar hennes snap. Hur vet du att han vill träffa henne. Gapar ni ut det direkt i kompisgänget? Sjukt. Han är inte intresserad av dig utan en annan tjej. Släpp och gå vidare. Det där är inte ett sunt beteende du håller på med. 

Svar på tråden Varför är han så snabb med att titta på hennes stories?