Vad vill den här tjejen med mig? Hjälp
Jag har träffat en tjej några gånger. Vi har pratat en del osv, och vi har kontakt och hon skriver ibland osv. Och har sagt ja till att umgås. Vi har inte gjort nåt med varandra men en gång när vi var hemma hos mig så myste vi i soffan tillsammans, senare åkte hon hem. Jag har försökt ta initiativ till kyssar men hon vill ej, och hon ville ej sova över. Men hon säger att hon gillar att prata med mig och vi ska ses igen. Men jag upplever henne som att hon är avvaktande, håller tillbaka typ. Jag brukar ringa henne och försöka planera in saker men då backar hon ibland eller svarar inte ibland när jag ringer och ibland svarar hon.Men vi pratade en del om våra tidigare dejtingerfarenheter och hon sa då att den senaste hon var med var en man som hon kände en otrolig kemi med, dom har setts två gånger och det är länge sen nu eftersom han tillfälligt bor i en annan stad. Dom hade sex vid senaste dejten. Det har tydligen varit lite svajigt mellan dom och hon hade blivit osäker (Fick höra det av en gemensam vän), men nu hade han hört av sig och sagt att han kommer hem nästa vecka och att han hade sagt att dom måste ses då, och det ville hon tydligen också. Detta fick jag veta av en gemensam vän. Hon hade tydligen varit ledsen pga hon trodde det var över med honom och hon gillade honom så mycket.
Men jag fattar inte vad hon vill med mig då? Gillar hon mig? Vi ska ju ses igen. Kommer det bli nåt mellan henne och den andra mannen? Vet ej vad jag ska göra