Är det här väldigt konstigt eller fullt normalt?
Jag har känt en man länge genom våra företag. Vi ses på hans företag ibland och hörs några gånger per år och har alltid haft en bra och vänlig relation. Det senaste året har vi börjat kramas när vi ses och det gjorde vi nu också.
Men igår var kramarna både när jag kom och gick jättelånga och innerliga eller vad jag nu ska kalla det. Hela kropparna möttes och vi kramades hårt båda gångerna och om jag nu ska försöka uppskatta tiden så varade kramarna säkert uppemot 20 sekunder. Det hände på hans företag inför anställda som säkert såg det och där hans barn även jobbar och alltså kunde se det också om dom råkade gå förbi. Jag upplevde det som att vi båda ville kramas på det sättet så det var inte så att någon av oss tvingade sig på den andra. Eller jag hoppas att han inte tänkte så om mig haha.
Jag var där i ett ärende som inte hade med just honom att göra men vi stod och pratade i en halvtimme och han frågade jättemånga frågor som rörde privata ämnen. Vi pratade ingenting alls om jobbet.
Idag så har jag nästan ångest om jag har gjort bort mig på något sätt genom att ge honom en lång, varm kram och helt klart visat honom att jag var glad att se honom. Borde jag skämmas för det här av någon orsak?