• Anonym (Kvinnlig logik.)

Kvinnors preferenser=berättigande till sex?

Varför ska det endast handla om berättigande till sex och "rättighet till sex" när ensamma män klagar?
    Annars så kan kvinnor klaga mycket utan att det skulle handla om något berättigande eller att kvinnor vill ha rättighet till sex.
    Kvinnor kan klaga på
    1. Småsnoppar
    2. Män som tjänar dåligt
    3. Korta män. 
    4. Män som är fula på något sätt
    5. Mäns personligheter 
    6. Vad män röstar på. 
    7. Hur bra männen är i sängen? 

Varför ska man ha förståelse för kvinnors preferenser, krav och önskemål när många personer inte gör det för männen? 
    Om man ska ha förståelse exempelvis om en kvinna vill ha en stor kuk så borde man ha förståelse om en man vill ha en kvinnlig sexpartner, för det handlar knappast om att en kvinna ha rättighet till en penis som hon uppskattar 

• Svar på tråden Kvinnors preferenser=berättigande till sex?
  • Anonym (Rob)
    Anonym (e) skrev 2025-03-02 16:27:58 följande:
    Om korta män är stora för smala kvinnor så har du inget problem.
    Jo, för det finns nästan inga smala kvinnor idag.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (e)
    Anonym (Rob) skrev 2025-03-02 16:32:36 följande:
    Jo, för det finns nästan inga smala kvinnor idag.
    Fast det finns smala kvinnor. Och smala kvinnor vill ju ha korta män för de känns stora påstår du
  • Anonym (Hahah)
    Anonym (Rob) skrev 2025-03-02 15:57:11 följande:
    Visst det kostar bara minst 1 miljon kronor och är en lång och smärtsam process.  
    Rumpa eller fruktuttar förstör mer än det ger i attraktions värde. Snarare blir du mindre attraktiv då det bara ser fejk ut.
    Att dra ner lite på kalorierna däremot ger ett verkligt resultat och du blir mycket attraktivare att går från överviktig till smal.

Det är vad du tycker ja. Men om en kvinna ska bry sig om dina preferenser, måste hon vara intresserad av dig först och främst. Annars kommer ingen kvinna dra ner på några kalorier för din skull.

Det krävs då tre saker för att få det att funka.
    Att hon har BMI under 20
    Att hon tänder på korta män.
    Att hon förbiser faktum att du endast intresserar dig för henne p.g.a hennes kropp.

Du har inte direkt bra odds att lyckas. Fast naturligtvis får även du ÖNSKA.

• Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-03-02 16:18:26 följande:
    Att vara både kort och smal är ingen bra kombination då kvinnan vill känna sig mindre för att känna sig feminin.
    Så det bästa är om kvinnorna drar ner på kalorierna så blir även korta män stora för kvinnorna och båda får känna sig attraktiva.
    Ursäkta... Men hur blir en kort man större av att en kvinna drar ner på kalorierna? Växer mannen för varje kilo hon går ner eller?
  • Anonym (MrX)

Vem har sagt att du inte får klaga? Kvinnor får klaga på män och män får klaga på kvinnor hur mycket de vill. Men ingen har rätt att bli oemotsagd och ibland borde man fundera över vad syftet med all klagolåt är.

• Anonym (Rob)
    Anonym (e) skrev 2025-03-02 16:36:55 följande:
    Fast det finns smala kvinnor. Och smala kvinnor vill ju ha korta män för de känns stora påstår du
    Nej, smala kvinnor är attraktivare och kan därför välja långa snygga män i större utsträckning.   
    Dvs, utbudet av smala kvinnor för korta män är minimalt.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Eli) skrev 2025-03-02 17:04:15 följande:
    Ursäkta... Men hur blir en kort man större av att en kvinna drar ner på kalorierna? Växer mannen för varje kilo hon går ner eller?
    Storleken handlar inte bara om längden kan jag upplysa dig om.  Det finns långa män som ser ut som tandpetare och det finns korta män som är muskulösa.
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-03-02 18:26:49 följande:
    Storleken handlar inte bara om längden kan jag upplysa dig om.  Det finns långa män som ser ut som tandpetare och det finns korta män som är muskulösa.
    Nu var det inte det jag frågade om men okej...
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Eli) skrev 2025-03-02 18:35:31 följande:
    Nu var det inte det jag frågade om men okej...
    Som svar på din fråga. Så blir mannen större i förhållande till kvinnan ju smalare kvinnan är...
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-03-02 18:51:03 följande:
    Som svar på din fråga. Så blir mannen större i förhållande till kvinnan ju smalare kvinnan är...
    Eh... Jag har svårt att se hur det skulle gå till.

En kille som är t ex 170 cm lång kommer ju vara 170 cm lång oavsett hur långa/korta/smala/tjocka alla andra är. Så att inbilla sig att han blir större bara för att kvinnor blir smalare kommer inte göra något. Så fort kvinnan lämnar hans sida så har han ju ingenting att jämföra sig med.

Ungefär som att sätta en myra brevid en mus och hävda att musen är stor.
  • Fiona M

Vem har sagt att män och kvinnor inte får ha preferenser?
    Att man får ha det är inte detsamma som att man är berättigad till sex, så återigen: vem har sagt det?

• Anonym (e)
    Anonym (Rob) skrev 2025-03-02 18:24:55 följande:
    Nej, smala kvinnor är attraktivare och kan därför välja långa snygga män i större utsträckning.   
    Dvs, utbudet av smala kvinnor för korta män är minimalt.
    Fast de vill ju välja de korta männen som känns stora påstår du.
  • Anonym (e)
    Fiona M skrev 2025-03-02 19:15:21 följande:

Vem har sagt att män och kvinnor inte får ha preferenser?
    Att man får ha det är inte detsamma som att man är berättigad till sex, så återigen: vem har sagt det?

Jag antar att det är kommentarer liknande din som TS efterlyser. Han undrar varför kvinnor inte talar om för andra kvinnor att de inte är berättigade till något, när de klagar över något som har med män och sex att göra. De säger bara så till klagande män tycker TS. Men det är min tolkning av trådstarten, jag kan ha missförstått.
  • Anonym (Hatten)

Jag förstår inte vad problemet är?

Jag är man och har också krav på kvinnor? Jag har inte heller problem med kvinnor.

Får inte kvinnor ha preferenser?

• Anonym (Rex)
    Anonym (Hatten) skrev 2025-03-02 21:25:25 följande:

Jag förstår inte vad problemet är?

Jag är man och har också krav på kvinnor? Jag har inte heller problem med kvinnor.

Får inte kvinnor ha preferenser?

Alla får ha preferenser. Men vissa preferenser kommer folk att tjöta om, eftersom det blir känsligt.

Längd och status hos män kan tex förarga korta män utan status, precis som kroppsideal ungdom kan irritera kvinnor som tappat formen eller är för gamla.
  • Anonym (Hatten)
    Anonym (Rex) skrev 2025-03-02 21:38:04 följande:
    Alla får ha preferenser. Men vissa preferenser kommer folk att tjöta om, eftersom det blir känsligt.

Längd och status hos män kan tex förarga korta män utan status, precis som kroppsideal ungdom kan irritera kvinnor som tappat formen eller är för gamla.
    Fast hemligheten är ju bara att strunta i det. Jag är 170 och har inga problem med kvinnor och har aldrig haft.

Man lever sitt liv med bra självkänsla så löser det sig.  Hemligheten är att inte behöva någon. Då blir man fri och frihet leder till rikedom inom en.

Fast samtidigt kan jag ju förstå att det är frustrerande för vissa. 
  • Anonym (Rex)
    Anonym (Hatten) skrev 2025-03-02 22:20:23 följande:
    Fast hemligheten är ju bara att strunta i det. Jag är 170 och har inga problem med kvinnor och har aldrig haft.

Man lever sitt liv med bra självkänsla så löser det sig.  Hemligheten är att inte behöva någon. Då blir man fri och frihet leder till rikedom inom en.

Fast samtidigt kan jag ju förstå att det är frustrerande för vissa. 
    Helt rätt, mycket kommer även inifrån. 
Svar på tråden Kvinnors preferenser=berättigande till sex?