• Tecum

Ni som gillar Trump...

... är ni fortfarande lika nöjda med en idol? Trivs ni med hans maffiafasoner och hånfullhet mot andra personer?

• Svar på tråden Ni som gillar Trump...
  • Kirenaj68
    Tecum skrev 2025-03-01 12:53:13 följande:
    Ni som gillar Trump...

... är ni fortfarande lika nöjda med en idol? Trivs ni med hans maffiafasoner och hånfullhet mot andra personer?

På pluskontot finns hans uppgörelse med den vansinniga woke-rörelsen. Antingen är man en man eller en kvinna, punkt. Har man problem med sitt kön är det inte samhällets problem. Homo eller lesbisk är jag inga synpunkter om. Det är en personlig sak, likaså om man identifierar sig själv som en traktor eller lyktstolpe. Hans slakt av olika myndigheter vore något att ta efter. Vi har en massa onödiga myndigheter som kostar oss skattebetalare miljarder per år och som oftast leds av sossar som gjort bort sig och satts på grönbete ender en flashig generaldirektörspost. Likaså hans slakt av biståndet som ofta hamnar fel.
    I övrigt är karln en katastrof.
  • Anonym (Aldrig varit för Trumpeten)
    Tecum skrev 2025-03-01 12:53:13 följande:
    Ni som gillar Trump...

Det börjar bli svårare och svårare för dessa att försvara hans metoder och svineri.

Det här med Zelenskyji, fick även mig som fullvuxen man att må dåligt. Dom är alltså två st på en man, som redan är i ett utsatt läge. Vilka svin, är min spontana tanke. Och mobbare. Tycker det här bara visar på Trumps osäkerhet och svaghet som ledare.

Men undrar varför inte någon från Europa följde med honom. Från Europas håll ser det riktigt svagt ut. Någon skulle följt med och representerat. Visat att vi står på oss.

Är många bland hans väljare som börjar vakna och undrar vad han faktiskt håller på med. 

Tycker synd om kommande generation er i USA. För detta kommet bli lika illa i historieböckerna som Tyskland med nazismen.

Har dom glömt förintelsen?Det verkar som det. Korkade och farliga människor. Det kan aldrig sluta bra 

Såg att James Cameron emigrerar. Han skäms och liknade det vid som att titta på en bilolycka.

Själv tycker jag det liknar en riktigt dålig sitcom. Det är svårt tro att detta är sant. Men skrämmande när man inser att sådana här människor har så mycket makt. Bara galningar själva som stödjer detta. 
  • Anonym (Aldrig varit för Trumpeten)
    Kirenaj68 skrev 2025-03-01 13:21:28 följande:
    På pluskontot finns hans uppgörelse med den vansinniga woke-rörelsen. Antingen är man en man eller en kvinna, punkt. Har man problem med sitt kön är det inte samhällets problem. Homo eller lesbisk är jag inga synpunkter om. Det är en personlig sak, likaså om man identifierar sig själv som en traktor eller lyktstolpe. Hans slakt av olika myndigheter vore något att ta efter. Vi har en massa onödiga myndigheter som kostar oss skattebetalare miljarder per år och som oftast leds av sossar som gjort bort sig och satts på grönbete ender en flashig generaldirektörspost. Likaså hans slakt av biståndet som ofta hamnar fel.
    Är det inte sossarna, så är det feminismen enligt er människor. Och nej, finns mycket skit som högern håller på med. För inte tala om korruptionen dom drar ner Sverige i med sina nepotism anställningar. 
  • Tecum
    Kirenaj68 skrev 2025-03-01 13:21:28 följande:
    Väger hans få (enligt din mening) bra förslag upp hans beteende mot Ukraina, mot Europa, mot demokratin och hans rövslickeri mot Putin?
  • Meddelande borttaget
  • Kirenaj68
    Tecum skrev 2025-03-01 13:34:42 följande:
    Väger hans få (enligt din mening) bra förslag upp hans beteende mot Ukraina, mot Europa, mot demokratin och hans rövslickeri mot Putin?
    Nej. När det gäller Ukraina har han och hans anhang gjort bort sig. Deras behandling av Zelenskij i Ovala rummet häromdagen var under all värdighet.
Svar på tråden Ni som gillar Trump...