• Anonym (Anonym)

Min kille är tyst

Jag hoppas inte att någon missförstår mig nu. Jag vill absolut inte att min kille ska klaga på mig, inte alls. Men kunna säga om det är någonting som han inte håller med om eller som inte känns bra. 

Iställer har han (tidigare) haft alkoholproblem, druckit ner sig och först då kommer allt fram. Dagen efter kommer han inte ihåg och menade inget med det, säger han. 

Nu dricker han inte längre. Men jag kan tydligt märka när det är något han ogillar/inte är nöjd med. Men han är tyst. Frågar jag, så är det ingenting. Rätt som det är kan han sen bli förbannad och skrika och peka mot mig, för att sedan gå undan och sen komma krypandes och säga förlåt igen. Mena på att han inte menade nåt med det. När han blir såhär fly förbannad blir jag rädd. Den sidan visar han sällan. Jag blir förvirrad av att han gör så, går undan, och sen kommer tillbaka som om inget har hänt. Åter igen trycker han undan känslor, tankar, osv (känns det som). 

Han ska behandla mig som nån prinsessa som aldrig gör fel. Jag vill ha en öppen kommunikation. Där han kan berätta för mig precis som jag gör för honom vad som tynger honom. Men inte. Vi har varit tillsammans i 8 år. Nu har jag ju verkliren lärt mig alla de här småsakerna han gör när han inte är nöjd och jag försöker då prata med honom, men det går inte. 

Vad fasen gör man? 

• Svar på tråden Min kille är tyst
  • Anonym (Anonym)

Så här har han varit sedan redan innan vi träffades (känner till hans ex) så det verkar ju inte ha med mig att göra heller. 

Svar på tråden Min kille är tyst