Måste ha kontakt med en person, som gör mig förbannad varje gång!
Hur ska man gå tillväga när man är tvungen att ha kontakt med en person som verkligen driver en till vansinne varje gång man pratar med varandra?
Brukar tänka att jag måste hålla mig lugn, bita mig i tungan, inte bli upprörd utan försök allt bara rinna av dig och reagera inte när personen går en extremt mycket på nerverna.
Men nej, jag klarar det inte. Jag blir arg, ibland skriker jag på personen, jag tappar kontrollen över mig själv helt enkelt. Men samtidigt så måste jag ha kontakt med personen. Och ibland undrar man om personen gör en irriterad och beter sig med flit ärligt talat för det sker varje gång som jag antingen pratar med personen eller träffar den.
Det förstör några timmar för mig, tar en otrolig energi och man är helt slut därefter. Men ändå är personen totalt lika infantil vid varje gång man pratar eller ses. Polletten trillar liksom ALDRIG ner !?
Personen har ett stort behov av att prata om allt möjligt med en, men när man då börjar ställa frågor eller försöker ge dn tips så blir den tvärsur och ställer sig totalt avig mot en eller drar på sig en fallskärm utav offerkofta.
Jag har hjälpt den här personen så jävla mycket men ändå behandlar den mig som skit.