• Anonym (Normalt?)

Är det här en vanlig kink? (Han vill bli "tagen")

Min pojkvän har en fantasi om en dominant kvinna som tar kommandot kastar ner honom i sängen och i stort sett våldtar honom. Vanligt sex men att han känner sig försvarslös.

Men det känns så fånigt, han väger dubbelt så mycket som mig, ja på kilot dubbelt så mycket... är mycket starkare än mig ...jag kan inte kasta honom. jag kan inte ens lyfta honom så att han lättar från marken :( Så kastar mig själv på honom/tacklar när han står vid sängkanten istället så han ramlar ner med mig över sig och han verkar väldigt nöjd med det men när han beskriver sin fantasi blir han kastad.

Är det här normalt? Finns det något bra sätt att kasta som inte innebär att lyfta upp tex Judo? Hur gör man det?

• Svar på tråden Är det här en vanlig kink? (Han vill bli "tagen")
  • Anonym (Oj)

Men vill du hålla på så? På riktigt? Blir avtänd bara jag läser.

• Anonym (Normalt?)
    Anonym (Oj) skrev 2025-02-21 17:40:41 följande:

Men vill du hålla på så? På riktigt? Blir avtänd bara jag läser.

Det är ju trevligt sedan när vi kommer igång och att tackla honom är kul (inte sexigt men jag måste erkänna att det är roligt)
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Normalt?) skrev 2025-02-21 17:48:21 följande:
    Det är ju trevligt sedan när vi kommer igång och att tackla honom är kul (inte sexigt men jag måste erkänna att det är roligt)
    Ja men då så! Då behöver du ju inte fråga om andra tycker att det är normalt. Du tycker att det är kul och det funkar för honom när du tacklar honom. Självklart kommer du ju inte att kunna slänga en enorm man.
  • KimLinnefeldt

Bortsett från själva kastandet, tycker han om att bli dominerad? I så fall kan du ju binda honom, äga honom, om du gillar det.

• Anonym (Silo)
    Anonym (Normalt?) skrev 2025-02-21 17:34:34 följande:

Min pojkvän har en fantasi om en dominant kvinna som tar kommandot kastar ner honom i sängen och i stort sett våldtar honom. Vanligt sex men att han känner sig försvarslös.

Men det känns så fånigt, han väger dubbelt så mycket som mig, ja på kilot dubbelt så mycket... är mycket starkare än mig ...jag kan inte kasta honom. jag kan inte ens lyfta honom så att han lättar från marken :( Så kastar mig själv på honom/tacklar när han står vid sängkanten istället så han ramlar ner med mig över sig och han verkar väldigt nöjd med det men när han beskriver sin fantasi blir han kastad.

Är det här normalt? Finns det något bra sätt att kasta som inte innebär att lyfta upp tex Judo? Hur gör man det?

Är det just det fysiska han går igång på
    eller skulle det lika gärna vara det psykiska? Jag tänker att oavsett skillnad i storlek kan du triumfera honom med hjälp av ord och handling. Testa får du se, be honom göra lite olika saker och se om han går igång på det. Säg åt honom att det är du som ska njuta ikväll och att han får tillfredsställa dig med mun eller händer och att han får ingen fysisk njutning. Det finns flera olika sätt att dominera honom med ord och handling utan att för den delen vara fysik överlägsen. 
  • Anonym (vbcn)
    Anonym (Normalt?) skrev 2025-02-21 17:34:34 följande:

Jag tror det är ganska vanligt, jag antar att han gillar att du/kvinnan är dominant och bestämmer över killen, och att du är vrålkåt och tar killen vare sig han vill eller inte för att duska tillfredsställa sina egna behov, bara en gissning jag har så klart iiiiingen aning  Drömmer

Men hur du ska kasta honom vette tusan, men du skriver att han verkar väldigt nöjd så kör på som ni gör, om DU också gillar det
Svar på tråden Är det här en vanlig kink? (Han vill bli "tagen")