• Anonym (Äckligt)

Min kille luktade underligt

För ett tag sen när jag kom hem till min kille luktade han typisk underlivsdoft i ansiktet/skägget. Finns det något annat som kan ha orsakat denna doft förutom att han skulle ha varit nere på någon annan? Släppte det där och då men det söker mig lite.

• Svar på tråden Min kille luktade underligt
  • Anonym (Räka)
    Anonym (Äckligt) skrev 2025-02-17 05:19:12 följande:
    Min kille luktade underligt

För ett tag sen när jag kom hem till min kille luktade han typisk underlivsdoft i ansiktet/skägget. Finns det något annat som kan ha orsakat denna doft förutom att han skulle ha varit nere på någon annan? Släppte det där och då men det söker mig lite.

Beror väl på om det luktade rent underliv eller inte. Luktade det rent så kan jag inte riktigt komma på nåt annat, nej (men å andra sidan är ju frågan om du öht hade känt så mycket lukt då), annars är väl alternativet att han ätit skaldjur eller så?
  • Anonym (Fs)

Han har nog lekt med sig själv o sen killat i skägget

• Anonym (Äckligt)
    Anonym (Fs) skrev 2025-02-17 08:13:32 följande:

Han har nog lekt med sig själv o sen killat i skägget

Tänker du att män och kvinnor luktar likadant?
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (Räka) skrev 2025-02-17 07:48:29 följande:
    Beror väl på om det luktade rent underliv eller inte. Luktade det rent så kan jag inte riktigt komma på nåt annat, nej (men å andra sidan är ju frågan om du öht hade känt så mycket lukt då), annars är väl alternativet att han ätit skaldjur eller så?
    Jag kan känna att han luktar när han varit nere på mig ibland. Han hade inte ätit skaldjur. 
  • Anonym (Men?)

Inte för att jag vet hur sånt luktar, men hur kan du vara så säker på att det är underliv han luktar? Om det luktar så pass mycket låter det rent av äckligt!

• Anonym (M)
    Anonym (Äckligt) skrev 2025-02-17 10:10:21 följande:
    Jag kan känna att han luktar när han varit nere på mig ibland. Han hade inte ätit skaldjur. 
    Dåså, då har han varit otrogen. 
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (Men?) skrev 2025-02-17 10:37:00 följande:

Inte för att jag vet hur sånt luktar, men hur kan du vara så säker på att det är underliv han luktar? Om det luktar så pass mycket låter det rent av äckligt!

Fast underlig luktar ju, om det luktar lite fiskaktigt eller? 
  • Anonym (Men?)

MItt luktar då inte fisk. Känner faktiskt ingen särskild lukt alls. 
    Då har han hittat en tjej med bakteriell vaginos eller dålig hygien.

Ett annat alternativ: Han har ätit fisk? Glad

• Anonym (Stripklubb?)

Han kanske har vart på strippklubb? Jag skall inte bli för ingående men i det yrket så väljer man den snällaste/mesigaste/mest harmlöse ur en grupp män om man skall göra något lite mer vågat. Reaktionen man är ute efter är att han skall uppskatta det men samtidigt bli förlägen/blyg och övriga skall applådera och jubla.

Det är en stor risk med sådant så strippan väljer "rätt" man. Det är ett bra betyg på din man på sätt och vis.

• Anonym (Jodå)
    Anonym (Men?) skrev 2025-02-17 13:52:55 följande:

MItt luktar då inte fisk. Känner faktiskt ingen särskild lukt alls. 
    Då har han hittat en tjej med bakteriell vaginos eller dålig hygien.

Ett annat alternativ: Han har ätit fisk? Glad

Det är vanligt att inte känna av sin egen lukt men alla underliv har en - vissa starkare än andra. Lite som att olika människors hem luktar olika, men de känner själva inte att deras hem luktar.

Det kallas väl snarare odör vid bristande hygien eller BV.
  • Gaskarl

Varför frågar du inte honom,  måste vara bättre än att låta 100-tals random personer gissa. Eller?

• Anonym (Kanske)

Hade han ätit ostbågar? 🙈

• Anonym (M)
    Anonym (Kanske) skrev 2025-02-17 21:30:50 följande:

Hade han ätit ostbågar? 🙈

Det ger inte underlivslukt. 
  • Anonym (?)

Jag har seborrè i skägg och ansikte. Kliar som satan och ger "mjäll" på tröjan. När man kliar så luktar det också lite surt om fingrarna, lite som fitta i obalans.

• Anonym (Fs)
    Anonym (Äckligt) skrev 2025-02-17 10:09:48 följande:
    Tänker du att män och kvinnor luktar likadant?
    Gjorde kanske en tankevurpa? Är väl inte samma ? doft? på muff o stake?
  • Anonym (Men?)

Men är ni på riktigt? Kan man avslöja otrohet genom en doft på ansiktet? Brukar män gå omkring och lukta fitta i ansiktet? Jag har aldrig träffat någon som gör det, och min man gör det aldrig.

Nog för att jag hört många konstiga föreställningar om otrohet, men detta var något överdrivet? 

Vad ska hon säga till sin kille? Har du varit otrogen? För du luktar främmande fitta i ansiktet?

• Anonym (Anno nym)
    Anonym (?) skrev 2025-02-17 22:03:03 följande:

Jag har seborrè i skägg och ansikte. Kliar som satan och ger "mjäll" på tröjan. När man kliar så luktar det också lite surt om fingrarna, lite som fitta i obalans.

Det har du rätt i.
  • Anonym (Kpa)
    Anonym (Men?) skrev 2025-02-17 23:51:45 följande:

Men är ni på riktigt? Kan man avslöja otrohet genom en doft på ansiktet? Brukar män gå omkring och lukta fitta i ansiktet? Jag har aldrig träffat någon som gör det, och min man gör det aldrig.

Nog för att jag hört många konstiga föreställningar om otrohet, men detta var något överdrivet? 

Vad ska hon säga till sin kille? Har du varit otrogen? För du luktar främmande fitta i ansiktet?

En kompis var med om just det. Gick ned på sin tjej på morgonen och kände sedan doften i mustaschen resten av dagen. På kvällen när han och tjejen träffades igen så konstaterade tjejen snabbt att han inte tvättat av sig sen morgonens aktiviteter.
  • Ezmeraldah
    Anonym (Äckligt) skrev 2025-02-17 10:10:21 följande:
    Vad hade han ätit? Luktade han som ditt underliv luktar? Eller har du luktat i andra kvinnors underliv? 

Skäggsvamp kan vara en orsak. 
Svar på tråden Min kille luktade underligt