• Tigern23

Extremt tidiga symtom på graviditet

Hej! Vad har ni haft som allra första symtom på graviditet? Kan göra ett test nu på tisdag. Men det jag känner är att det sticker fram och tillbaka mest på höger sida, ut mot höften typ. Ibland vänster sida. Min sömn är KASS. Tar jättelång tid att somna, kan även vakna typ 01 och vara jättepigg och ha jättesvårt att somna om. Massa finnar i hela ansiktet. brukar bara få vid hakan innan mens. Så nu undrar jag vad ni har känt Så här tidigt?

• Svar på tråden Extremt tidiga symtom på graviditet
  • Körsbärsdalen

5 barn - inga symtom alls. I vanliga ogravida cykler har jag alltid haft fullt av symtom, men det har bara varit pms. De gångerna jag faktiskt har varit gravid har jag istället inte haft några symtom alls innan utebliven mens. Sedan extremt illamående från vecka 5-6 och frammåt.

• Anonym (E)

Att jag inte klarar av doften av kaffe. 

• Tigern23
    Körsbärsdalen skrev 2025-02-15 13:00:22 följande:

5 barn - inga symtom alls. I vanliga ogravida cykler har jag alltid haft fullt av symtom, men det har bara varit pms. De gångerna jag faktiskt har varit gravid har jag istället inte haft några symtom alls innan utebliven mens. Sedan extremt illamående från vecka 5-6 och frammåt.

Är gravid 😃
Svar på tråden Extremt tidiga symtom på graviditet