Anonym (Louise) skrev 2025-02-08 00:10:05 följande:
Alice är en god tanke om det inte är för "enkelt" med Alexander, Gabriel och Julian. Sibylla skulle kunna vara ett andra namn eller Helene, Matilda, Margareta, Charlotta, Augusta, Nora eller Louise om man ser på Carl Philips anor.
Louise kanske inte är helt otänkbart ändå. Louise Sibylla Marie.
De har säkerligen inte alls samma tän som mig, men killarnas namn är i bokstavsordning och alla namn har l och i i sig och med det ligger Louise ganska bra till. Nackdel är väl att det om än är ett klassiskt namn så är det inte "modernt idag".
Hade varit coolt med ett rejält namn typ Wilhelmina men tror mer på namn i stil med Alice.
Louise är superfint, lite omodernt nu men annars kanske Lovisa kan ligga bra til. Alice ör fint men de verkar ha olika första bokstav på barnens namn.
Desiree är fint men upptaget av kungens systers barnbarn? .Tror därför inte de kommer välja det .Lilian är fint men osäkert med tanke på att Leonora heter det i andranamn . Kanske Lily som en blinkning?
Annars tror jag även ingrid ligger bra till då det är kungligt, ligger i tiden samt finns på både mammans och pappans sida i släkten . Sibylla ,verkar måmga tipppa på , men jag tror inte på det som förstanamn iiallafall. Hoppas på ett fint namn