• Anonym (D)

Att vara ogillad på FL

Ja, det är jag. Det finns säkert en logisk förklaring. Men det är jobbigt och ledsamt. 
    Jag har det ju inte direkt bra i verkligheten heller. Så att folk tummar ner och ignorerar mina meddelanden på inboxen gör mig ledsen. 

• Svar på tråden Att vara ogillad på FL
  • Anonym (D)
    Anonym (anonym) skrev 2025-03-08 15:18:13 följande:
    Håller med, jag förstår inte hur man kan fixera sig så till den grad vid vad en främmande människa på internet tycker om en att man måste kontakta personen i fråga.
    Men jag skrev inte så i inboxen. Jag skrev något annat. 
  • Anonym (D)
    Aniiee skrev 2025-03-08 09:58:34 följande:
    Ok, du använder hymla på ett annat sätt än jag.

Jag omformulerar mig:
    Det är ok, du kan säga att det är mig du menar.
    Så får jag fråga varför du ogillar mig? Och varför du förnekar/ljuger när på något sätt-kom inte ihåg exakt hur det var-men att du skrev i en tråd att du inte ogillar någon på FL? 

Det hade känns skönt att veta varför. 
  • Anonym (Ogillar)
    Anonym (D) skrev 2025-03-09 13:44:38 följande:
    Så får jag fråga varför du ogillar mig? Och varför du förnekar/ljuger när på något sätt-kom inte ihåg exakt hur det var-men att du skrev i en tråd att du inte ogillar någon på FL? 

Det hade känns skönt att veta varför. 
    Det är väl rätt naturligt och normalt?
  • Anonym (Inte svårt att lista ut)

Kanske för att du är en väldigt omogen person som angriper folk härinne med okvädningar som "cp". Det var såna ord man använde i mellanstadiet när man ville förolämpa någon. 

Familjeliv är ett forum för vuxna människor. Något värt att ta i beaktning innan du postar ett inlägg nästa gång kanske.

• Anonym (D)
    Anonym (Inte svårt att lista ut) skrev 2025-03-09 13:50:18 följande:

Kanske för att du är en väldigt omogen person som angriper folk härinne med okvädningar som "cp". Det var såna ord man använde i mellanstadiet när man ville förolämpa någon. 

Familjeliv är ett forum för vuxna människor. Något värt att ta i beaktning innan du postar ett inlägg nästa gång kanske.

Ingen på familjeliv beter sig vuxet-inte jag, inte du, ingen. 
  • Anonym (Borderlina)

Jag är också ogillad på familjeliv, men de flesta verkar ogilla mig i verkliga livet med, så det är som det är liksom. 

• Anonym (Inget att hänga läpp över)
    Anonym (D) skrev 2025-03-09 14:10:19 följande:
    Håller med. Dom få personer som försöker att bete sig riktigt vuxet är det ändå ingen som bryr sig om. Alla hakar på dom omogna, kommenterar, häcklar och försöker få vederbörande att förstå hur man menar även om denna personer inte bryr sig ett dugg.
    Trams. De allra flesta här beter sig som vuxna människor, med några få undantag.
    Anonym (Inte svårt att lista ut) skrev 2025-03-09 14:25:31 följande:
    Trams. De allra flesta här beter sig som vuxna människor, med några få undantag.
    Du tummade antagligen ner mitt inlägg precis. var det moget?

Själv tycker jag det är ett rätt omoget sätt att bemöta en åsikt.
    Anonym (Inget att hänga läpp över) skrev 2025-03-09 14:33:52 följande:
    Du tummade antagligen ner mitt inlägg precis. var det moget?

Själv tycker jag det är ett rätt omoget sätt att bemöta en åsikt.
    Nej, det gjorde jag inte. Och timmar har inget med saken att göra. De finns där som en funktion för vuxna personer att nyttja. Det är din åsikt och inte forumets upphovsmän.
    Anonym (Inte svårt att lista ut) skrev 2025-03-09 14:42:08 följande:
    Nej, det gjorde jag inte. Och timmar har inget med saken att göra. De finns där som en funktion för vuxna personer att nyttja. Det är din åsikt och inte forumets upphovsmän.
    Men att tumma ner är ändå rätt omoget och ja, självklart är det min personliga åsikt, precis som du har din.

Min gissning är att dom som tycker samma som dig är mogna enligt dig, medan dom som tycker något annat är omogna.
  • Anonym (anonym)
    Jo, majoriteten kan bete sig. Det är en minoritet som inte kan det, men den minoriteten märks dock desto mer.
    Anonym (Inget att hänga läpp över) skrev 2025-03-09 14:59:03 följande:
    Men att tumma ner är ändå rätt omoget och ja, självklart är det min personliga åsikt, precis som du har din.

Min gissning är att dom som tycker samma som dig är mogna enligt dig, medan dom som tycker något annat är omogna.
    Det är även forumets åsikt och upphovsmännens som skapat Familjeliv.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Inte svårt att lista ut) skrev 2025-03-09 13:50:18 följande:

Då är det alltså antagligen ts diskussionssätt som ogillas, och det är i så fall inte så konstigt. Hur många använder egentligen cp som skällsord i vuxen ålder?
  • Anonym (Borderlina)
    Anonym (anonym) skrev 2025-03-09 15:09:49 följande:
    Då är det alltså antagligen ts diskussionssätt som ogillas, och det är i så fall inte så konstigt. Hur många använder egentligen cp som skällsord i vuxen ålder?
    Ursäkta för trådkapning, men eftersom du verkar veta varför TS är ogillad så kanske du kan svara på detta med. Varför är jag ogillad?
  • Aniiee
    Anonym (Borderlina) skrev 2025-03-09 15:16:55 följande:
    Ursäkta för trådkapning, men eftersom du verkar veta varför TS är ogillad så kanske du kan svara på detta med. Varför är jag ogillad?
    Nu var det ju inte mig du citerade men det står ju bokstavligen i citatet vad (anonym) antar är orsaken.
    Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • Aniiee
    Nu var det ju inte mig du citerade men det står ju bokstavligen i citatet vad (anonym) antar är orsaken.
    Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • Anonym (anonym)
    Som Aniiee skriver så står det i inlägget jag citerade att ts kallat andra på forumet för cp, och jag tror därför att det är ts diskussionsteknik som ogillas.
Svar på tråden Att vara ogillad på FL