• Anonym (Rocky)

Footmassage...

Jag är en utbildad massör men jag jobbar ned helt annat, dock jag älskar att massera fötter, hur känner ni kvinnor omkring detta? Ni gillar att får footmassage? Jag har svårt att hitta "kunder" om vi säger så. Hur ska jag göra?

• Svar på tråden Footmassage...
  • Anonym (Linda)

Nej det är det värsta jag vet. Är tokkittlig och superkänslig så den som försöker röra mina fötter åker på en propp...  

• Anonym
    Anonym (Rocky) skrev 2025-01-29 14:51:52 följande:
    Footmassage...

Jag är en utbildad massör men jag jobbar ned helt annat, dock jag älskar att massera fötter, hur känner ni kvinnor omkring detta? Ni gillar att får footmassage? Jag har svårt att hitta "kunder" om vi säger så. Hur ska jag göra?

Du menar "föötter" väl?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Rocky) skrev 2025-01-29 14:51:52 följande:
    Footmassage...

Älskar fotmassage! 
  • hmm77
    Anonym (Linda) skrev 2025-01-29 16:17:59 följande:

Nej det är det värsta jag vet. Är tokkittlig och superkänslig så den som försöker röra mina fötter åker på en propp...  

kom igen nu linda bara lite
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Linda) skrev 2025-01-29 16:17:59 följande:

Jag är också kittlig som fan. Men så fort man kommer förbi det där. Och massagen är hur skön som helst
  • Anonym (Rocky)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-01-29 16:42:14 följande:
    Älskar fotmassage! 
    Oh vad roligt! Du får ofta?
  • Anonym (Rocky)
    Anonym (Kille) skrev 2025-01-29 17:00:58 följande:
    Jag är också kittlig som fan. Men så fort man kommer förbi det där. Och massagen är hur skön som helst
    Precis, man gå över detta ganska så fort och sen någon som kan göra allt bättre....
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Rocky) skrev 2025-01-29 17:24:19 följande:
    Oh vad roligt! Du får ofta?
    Nej 
  • Anonym (Jag)

Går på fotvård, det gillar jag. Men det är ur medicinsk vinkel.

• Anonym (Vincent Vega)
    Älskar fotmassage! 
    I?m the foot f*cking master!
  • Anonym
    Älskar fotmassage! 
    Fast det här gällde ju footmassage. Alltså föötterna.
Svar på tråden Footmassage...