Varför söker fyrbarnsmammor en partner?
Ja, jag ser många 3-4+ barnsmammor som söker partner. Varför ? Har de ens tid med en partner? Vad kan hon erbjuda mer än en massa ungar....?
Ja, jag ser många 3-4+ barnsmammor som söker partner. Varför ? Har de ens tid med en partner? Vad kan hon erbjuda mer än en massa ungar....?
Nu tror jag iförsej inte det är speciellt vanligt att ha barn med fyra olika pappor. Men har du statistik på att en kvinna som har fyra barn med samma pappa ofta har bättre utbildning och jobb än en som t.ex har barn med två olika pappor (antar att det är vanligare än fyra)? Eller är det bara en gissning?
Ofta är det väl däremot så att kvinnor med högre utbildning har färre barn oavsett antalet pappor (men finns såklart undantag, har t.ex en släkting som är överläkare med 5 barn).
Nu tror jag iförsej inte det är speciellt vanligt att ha barn med fyra olika pappor. Men har du statistik på att en kvinna som har fyra barn med samma pappa ofta har bättre utbildning och jobb än en som t.ex har barn med två olika pappor (antar att det är vanligare än fyra)? Eller är det bara en gissning?
Ofta är det väl däremot så att kvinnor med högre utbildning har färre barn oavsett antalet pappor (men finns såklart undantag, har t.ex en släkting som är överläkare med 5 barn).
Något endimensionellt tänkande här, det finns väl pappor som söker partner, vilka vill ha dom om inte ensamstående mammor? Är det någon som räknar med att en utan egna barn vill träffa nån med flertalet sedan tidigare ?
Jasså, en rob tråd. Robban, jag är sjukt nyfiken, får du alla de Top Notch brudar du pratar om här inne?
Jasså, en rob tråd. Robban, jag är sjukt nyfiken, får du alla de Top Notch brudar du pratar om här inne?
Något endimensionellt tänkande här, det finns väl pappor som söker partner, vilka vill ha dom om inte ensamstående mammor? Är det någon som räknar med att en utan egna barn vill träffa nån med flertalet sedan tidigare ?
Så du tror att kvinnor med lågt BMI får fler barn men du vill ha kvinnor med lågt BMI utan barn? Eller iallafall utan flera barn? Hur tänker du nu, var det bra eller dåligt att ha flera barn?
Så du tror att kvinnor med lågt BMI får fler barn men du vill ha kvinnor med lågt BMI utan barn? Eller iallafall utan flera barn? Hur tänker du nu, var det bra eller dåligt att ha flera barn?
Jag är inte alls säker på att attraktiva och hälsosamma kvinnor är de som skaffar flest barn , har ingen statistik men om man tittar på kvinnor med väldigt många barn så är det inte alltid de mest attraktiva eller hälsosamma, ibland är det det men ibland not so much. Och det är inte heller alltid de mest attraktiva och hälsosamma männen som har många barn.
Och ja jag har som sagt själv många barn.
Det finns förresten väldigt många attraktiva och hälsosamma män och kvinnor utan barn, inte bara jätteunga så det borde inte vara så svårt att hitta någon.
Jag hade aldrig dejtat någon med 4 barn så vida de inte är vuxna och flyttat hemifrån eller minst äldre tonåringar som klarar sig mestadels själva.
Måste man "ha nåt att erbjuda" för att vilja söka en partner? Hon kanske är less på att bara konversera, diskutera och umgås med 4 barn hela dagarna. Kanske behöver en manlig energi i sin närvaro? En vuxen att umgås med? Bara för att man inte "har nåt att erbjuda" i dina ögon betyder det inte att man inte har ett behov av en partner.
Är du ett barn som behöver 100% uppmärksamhet eller bara en sån som när du vill skall tjejen släppa allt för din skulle?
Kanske dax att du blir vuxen på riktigt.
Beror väl på hur lågt , jag var smal (och väldigt ung) när jag blev gravid med mitt första barn, nu är jag 35+ och väntar fjärde och hade några extrakilon innan graviditeten. Blev iförsej gravid snabbare nu men kan ju bero på att första barnet inte hade samma pappa.
Men ja är man underviktig kan det ju bli så att mensen försvinner tillfälligt och då kan man ju inte bli gravid förrän man får tillbaks den. Det allra bästa är väl att vara ganska normalviktig.
Det borde väl egentligen vara normalviktiga kvinnor som föder flest barn men vet inte om det är så, nu när det finns preventivmedel och abort handlar det ju inte bara om vilka som lättast blir gravida utan vilka som väljer att skaffa flest barn. Det finns ju kvinnor som har jättelätt att bli gravida men som väljer att inte skaffa barn alls.