VSGJ2025 skrev 2025-06-11 17:54:43 följande:
Tack snälla 🥰😍 ja, jag förstår dig, var ändå ?skönt? när de kom för att på någon sätt bekräfta graviditeten men ska säga att det var skönt i helgen när illamåendet låg på en låg nivå haha men har det nog väldigt lindrigt jämfört med andra ändå så jag ska verkligen inte klaga.
åh det är nog klokt, om man är en orolig typ. Vad kostar det? Ska du göra KUB också?
Jag hoppas att de håller sig på en lindrig nivå för dig, nu när det är blir varmt o man vill vara ute 😊
Det kostade 890kr men för mig är det värt det. Ja de vill jag nog göra, har inte tänkt så långt än 😊
I onsdags kväll fick jag lite panik för det var brunt i trosan, alltså gammalt blod men efter det har jag inte haft något mer. Ringde BM som trodde de var pga ultraljudet, hon höll ju på en del med staven för hon trodde de var två foster först. Jag hade lite värk efter ultraljudet också så jag väljer att tro att det var nåt gammalt blod efter att hon rotat runt. Nu känns det ännu mera skönt att jag har det där extra ultraljudet inbokat om 2 veckor 😊 förhoppningsvis är allt okej vilket det borde vara när hon sa att allt såg så starkt och utvecklat ut på VULet.
Kommer man någonsin vara lugn känner jag nu? 😅 kommer ju säkerligen hända massa grejer under veckorna som gör en nojig i onödan.