• Anonym (12345)

Min flickvän gjorde något jag inte ville utan att fråga

Hej, min flickvän och jag har ett ganska vilt sexliv.
    Men jag har alltid varit öppen om saker jag inte vill göra så vi bet våra gränser.
    Men behöver hjälp och veta om jag överreagerar eller om det var fel av henne..
    Vi hade sex och hon knullade mig med sina fingrar, vi brukar använda två eller tre.
    Men märkte att hon använde ett fjärde och det gjorde ont till en början men jag vände mig och det gick bra men kändes så otroligt annorlunda.. och hennes reaktion var så stark så jag tog min hand för att känna hennes fingrar och då märkte jag att hon fistade mig.. 
    Det är en sak jag sagt att jag aldrig vill testa och hon gjorde det ändå utan att fråga. Jag sa sluta och hon slutade inte direkt för hon såg att jag njöt, jag bröt ihop och bad henne att sluta och då gjorde hon det. 
    Vi prata jag gråt och kände som att hon gått över en gräns och att jag blev sårad för att hon inte frågade innan, speciellt när det är något jag sagt att jag inte vill prova. Hon blev arg och sa att jag fick henne att framstå som att hon våldtagit mig.. sa att det inte var så jag menade men att jag är sårad över att hon inte frågade.. 
    Snälla överreagerar jag?

• Svar på tråden Min flickvän gjorde något jag inte ville utan att fråga
  • Anonym (Qwerty)

Nej, du överreagerade inte. Hon visste din gräns och respekterade den inte. Bra att du tog upp det. 

Hur tänker du gå vidare?

• Anonym (Troll)

Ja men se där ja, nu var det fredag igen! Skål Finns inte en chans att du inte skulle märka skillnaden mellan 2-3 fingrar och fisting. Försök igen.

• Anonym (vanvidhand)

Såvida hon inte har extremt små händer så finns det ingen chans att detta är sant.

• Anonym (Drömmen om en kollega)

Är det bara jag som tänker på läkarbesök först och främst om hon fick in en hel knytnäve i röven på dig? Jisses, stackare. 

• Anonym (M)
    Anonym (Drömmen om en kollega) skrev 2025-01-24 21:16:20 följande:

Är det bara jag som tänker på läkarbesök först och främst om hon fick in en hel knytnäve i röven på dig? Jisses, stackare. 

Oj, jag tänkte att TS var en tjej. Så olika man kan tänka. 
  • Anonym (Y)
    Anonym (M) skrev 2025-01-25 08:38:20 följande:
    Oj, jag tänkte att TS var en tjej. Så olika man kan tänka. 
    Så tänkte jag också.
  • Kalle Johansson
    Anonym (Y) skrev 2025-01-25 08:42:41 följande:
    Så tänkte jag också.
    Med tanke på forumets karraktär så drog jag slutsatsen från början att tråden handlade om två brudar. Och jag tror fortfarande att det handlar om en brud som "förgripit" sig på en annan brud... vaginalt så klart. Jag tror de allra flesta missuppfattat hela tråden.  Skrattande
    Nu har jag tröttnat på elbilar och söker istället en gammal klassiker: https://www.karl-webmaster-johansson.top
Svar på tråden Min flickvän gjorde något jag inte ville utan att fråga