• Shameisuseless

Känner mig open minded

Hej allihopa, det jag undrar nu om är att om man blir mer open minded med olika personer av att se på porr, stämmer det? Och jag läste någonstans att man blir det när man tex börjar dejta någon, och känner mig trygg och säker med nuet också, och har bättre självförtroende och självkänsla om mig själv senaste tiden, och känner mig gladare på något sätt, och känner mig bekvämare med den jag är och dom jag pratar med, om det stämmer, skriv gärna en kommentar.

• Svar på tråden Känner mig open minded
  • Jeanette001

Open-minded på vilket sätt? Att se på porr tillsammans kan skapa en mer lättsam stämning och släppa på hämningtar, om nu alla är överens om att se på det. Är det det du tänker på?

• Shameisuseless
    Jeanette001 skrev 2025-01-22 10:27:28 följande:

Open-minded på vilket sätt? Att se på porr tillsammans kan skapa en mer lättsam stämning och släppa på hämningtar, om nu alla är överens om att se på det. Är det det du tänker på?

Tror det, det jag menar är att man har det lättare att vara öppen med andra att kunna prata om olika saker, sånt som kunde vara jobbigt annars att prata om, då jag tänker att man blir bekvämare med olika personer i livet man träffar.  
  • Anonym (Joel)

Porrtittande är ingen bra strategi för att få bättre självförtroende. Gå på gymmet istället.

Svar på tråden Känner mig open minded