• Anonym (Mamma)

Får man ligga runt som äldre mamma

Är äldre mamma 54 årsom inte vill vara sambo men vill träffa män för att ligga, inga barn bor hemma och jag bruka ta hem män och trevligt ihop, min son 21 tycker inte om jag träffar män

• Svar på tråden Får man ligga runt som äldre mamma
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (TT)
    Anonym (Nja) skrev 2025-09-07 12:31:30 följande:
    Är det inte så för att ni inte tar betalt, det blir inte så dyrt för dem?
    Det är för att killar som bara vill ha sex är väldigt lätta att hitta utan att DE tar betalt. 
    Sex på lika villkor alltså. De som vill av enbart njutning kan ha trevligt ihop.
  • Miss Sunny
    Anonym (TT) skrev 2025-09-08 10:50:07 följande:
    Det är för att killar som bara vill ha sex är väldigt lätta att hitta utan att DE tar betalt. 
    Sex på lika villkor alltså. De som vill av enbart njutning kan ha trevligt ihop.
    Exact !

Bättre kan det inte sägas, gemensam begär och åtrå över åldersspännen.
  • Aschraf

Man får göra det man känner för. Att du är en mamma betyder inte att du ska sluta leva och njuta. Det är inget fel att ligga runt. 

• XDX

Klart du ska ha ett aktivt sexliv om du vill och på det sättet du vill. Din son behöver lära sig att respektera det och inte skämmas eller vad det nu är han gör.

Sex är fint, hälsosamt och hett! 

• Anonym (Hm)
    XDX skrev 2025-09-14 15:16:22 följande:

Klart du ska ha ett aktivt sexliv om du vill och på det sättet du vill. Din son behöver lära sig att respektera det och inte skämmas eller vad det nu är han gör.

Sex är fint, hälsosamt och hett! 

Sant.
  • Anonym (Swingermannen)

Klart det är ok!
    Lek ovh ligg så mycket du orkar, följ din lust. 

• Anonym (Nej tack)

Får och får. Varför skulle man vilja? Jag tycker det är oattraktivt att ligga runt. Inget wifeymaterial precis. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (TT)
    Anonym (Nej tack) skrev 2025-09-14 21:39:48 följande:

Får och får. Varför skulle man vilja? Jag tycker det är oattraktivt att ligga runt. Inget wifeymaterial precis. 

Jag sätter min vänsterhand på att ts, mogen kvinna med vuxna barn, inte är ute efter att ses som något giftasmaterial av någon valp.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (TT)
    Anonym (Nej tack) skrev 2025-09-21 01:14:21 följande:
    Kvinnor funkar dock inte som män. Bara avtrubbade billiga slampor ligger runt. 
    Bäst vore ju om du med det synsättet börjar ligga med andra män istället. Då kan ni slampa runt och ta ett snabbknull bakom pressbyrån. Allt det där du hävdar att män vill men deras kvinna ska? hindra dem ifrån. 
    Bättre då att ni slampor går ihop och slampar med varandra.

Så kan kvinnor sitta hemma och hata allt som experimentellt sex står för. Köra sexvägran och annat enligt dig "kvinnligt".

Suck. Vad jobbigt med människor som delar upp sexlust efter kön. Det stämmer inte bara för att du råkar vara en ojämnställd asexuell kvinna som bara träffar kvinnoföraktande överkåta män. Eller motsatsen.
    Det är både mans och kvinnoförakt du får in i din åsikt. Usch.
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (TT) skrev 2025-09-22 11:57:01 följande:
    Bäst vore ju om du med det synsättet börjar ligga med andra män istället. Då kan ni slampa runt och ta ett snabbknull bakom pressbyrån. Allt det där du hävdar att män vill men deras kvinna ska? hindra dem ifrån. 
    Bättre då att ni slampor går ihop och slampar med varandra.

Så kan kvinnor sitta hemma och hata allt som experimentellt sex står för. Köra sexvägran och annat enligt dig "kvinnligt".

Suck. Vad jobbigt med människor som delar upp sexlust efter kön. Det stämmer inte bara för att du råkar vara en ojämnställd asexuell kvinna som bara träffar kvinnoföraktande överkåta män. Eller motsatsen.
    Det är både mans och kvinnoförakt du får in i din åsikt. Usch.
    Dina homoerotiska fantasier bakom pressbyrån kan du behålla för dig själv. Sånt intresserar mig inte det minsta. 

Det är allmän kännedom att kvinnor är mindre intresserade av sex än män. Testosteron och en ständig spermieproduktion gör män långt mer fertila och kåta än kvinnor. Därmed inte sagt att alla män har lust att slampa runt. Alla är inte fula desperata källarrunkare som doppar i vad som helst. 

Haha, nej du. Det kallas att vara realist när man faktiskt förstår basala biologiska skillnader mellan män och kvinnor. Du borde öppna ögonen lite du med. Lär du dig långt mer än dina förljugna, PK-fierade "sanningar". 
  • Miss Sunny
    Anonym (Nej tack) skrev 2025-09-23 01:25:34 följande:
    Dina homoerotiska fantasier bakom pressbyrån kan du behålla för dig själv. Sånt intresserar mig inte det minsta. 

Det är allmän kännedom att kvinnor är mindre intresserade av sex än män. Testosteron och en ständig spermieproduktion gör män långt mer fertila och kåta än kvinnor. Därmed inte sagt att alla män har lust att slampa runt. Alla är inte fula desperata källarrunkare som doppar i vad som helst. 

Haha, nej du. Det kallas att vara realist när man faktiskt förstår basala biologiska skillnader mellan män och kvinnor. Du borde öppna ögonen lite du med. Lär du dig långt mer än dina förljugna, PK-fierade "sanningar". 
    Det (fetade)  brukar vända vid en viss ålder, då blir det ofta tvärtom.
  • Anonym (bärtilsdotter)
    Miss Sunny skrev 2025-09-23 11:24:03 följande:
    Det (fetade)  brukar vända vid en viss ålder, då blir det ofta tvärtom.
    Så sant så sant,  Instämmer till 100 %
Svar på tråden Får man ligga runt som äldre mamma