• Anonym (Ts)

Har du haft ROLLSPEL med någon du bara träffat över nätet?

Är det fler som leker lekar med dem som ni chattar med? 

Chattade med en kille för 10 år sedan, jättetrevlig och go. (Träffades aldrig.) Men han och hans ex hittade tillbaks till varandra och våran kontakt avbröts. 

Hans snap är den enda jag behålla av alla de jag chattat med, varför vet jag inte, blev bara så... så nu i oktober -24 var jag ensam och slängde iväg ett hej, och han svarade!!!! Han kom ihåg mig med. Och det visade sig att han och hans flickvän precis ska gå isär... Så vi började chatta på kvällarna när hon jobbade. Bara vänskapligt fram tills hon flyttat...

Sedan drog det igång och vi började leka med tanken om vi skulle bli ihop, och hur vårat liv skulle vara då, det övergick till att vi är ihop i fantasin, han är hur underbar som helst och bekräftar mig hela tiden, talar om hur vacker han tycker jag är och så vidare... Jag är kvinnan i hans liv, han älskar mig, han kommer dö för mig och han vill att jag trasslar mig in riktigt ordentligt i hans... Vi kan chatta fram till 3 på morgonen, och det känns som det bara gått 20 minuter fast vi chattat sedan 22....
    Vi pratar om NÄR VI SES så ska vi göra dittan och dattan... Vi pratar även seriösa saker också, så det är skitsvårt att veta helt när det är påhitt, eller äkta....

Jag vet att det är EN FANTASI vi byggt upp, men saknar honom när han inte skriver under dagen så det gör ont i hjärtat...

Han bor bara 4 mil från mig, men jag är så förbannat blyg (och överviktig, han har inte fått några kroppsbilder av mig, så han kanske inte skulle gilla mig) så vi har inte träffats än....
    (Saken blir inte bättre av att han är snygg och har tränad kropp...)

Oj, blev långt😁... men undrar om andra "har rollspel" med de ni chattar med, eller är det alltid seriöst? 😊😊
  • Svar på tråden Har du haft ROLLSPEL med någon du bara träffat över nätet?
  • Anonym (Ärlig fullt ut)

Nej, har noll och inget intresse för sånt. Här är det raka rör och alla korten på bordet som gäller. 

Att ägna sig åt en massa teaterspel ser jag som ett tecken på rädsla inför sann intimitet och att inte våga konka någon nära på djupet. Därför gömmer vissa sig bakom en mask av fulspel. 

Svar på tråden Har du haft ROLLSPEL med någon du bara träffat över nätet?